
Banka Santander poenotila komunikacijske naložbe in za globalno agencijo izbrala Publicis
Ali se vse več oglaševalcev odloča za koncentrirano upravljanje komunikacijskih naložb? Eden od zadnjih večjih primerov je sodelovanje med banko Santander in Publicisom.
Banka Santander je lani za oglaševanje, komunikacije in povezane tehnologije namenila več kot milijardo (tisoč milijonov) evrov. Oglaševalske naložbe so na svetovni ravni znašale 540 milijonov evrov, komunikacijske pa 404 milijone evrov (2,4 % manj). Po drugi strani so se izdatki za informacijsko tehnologijo povečali za 6,1 % na 2,62 milijarde evrov. Letni prihodki banke so se povečali za 10 %, dobiček pred obdavčitvijo pa za 15 %.
Banka Santander deluje predvsem v Evropi, v Španiji, Združenem kraljestvu in na Poljskem ter v Ameriki, kjer največ prihodkov ustvarja v Braziliji, ZDA in Mehiki.
Umetna inteligenca ključna za razvoj
Direktorica korporativnega marketinga Nathalie Picquot je za Campaign ob izboru Publicisa povedala, da so na odločitev najbolj vplivale Publicisove naložbe na področju podatkov, vplivnostnega marketinga in e-trgovine.
Pri banki Santander so ocenili, da potrebuje bolj »dosledna«, »hitrejša« in bolj »personalizirana« sporočila, s katerimi bi se bolj »približali« strankam in povečali učinkovitost. »Še posebej so nas navdušile Publicisove zmogljivosti na področju podatkov,« je povedala Picquot.
Omenila je Publicisovo podatkovno enoto Epsilon, ki jo je skupina kupila leta 2019, platformo za upravljanje vplivnostnega marketinga Influential in e-trgovinsko enoto Mars United Commerce, ki sta bili pridobljeni lani.
Ena transformacija, ena agencija
Banka je sprejela strategijo, imenovano »One transformation – one agency«, s katero želi delovati »na bolj globalen način«.
Pri banki zdaj uspešnost merijo na več načinov, vključno z razvojem in implementacijo skupnih orodij in platform, ki jim omogočajo:
- izboljšanje učinkovitosti kampanj;
- skrajšanje časa do trga;
- zmanjšanje stroškov pridobivanja strank;
- bolj personalizirana sporočila in
- povečanje ugleda blagovne znamke.