laško
Aktualno

Blagovna znamka Laško krepi ekipo

Pivovarni Laško Union sta se pridružili Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, in Patricija Kodrič, mlajša vodja projektov. Okrepili sta ekipo, ki jo vodi Urban Kramberger, vodja blagovne skupine Laško.

Maja Mežan je zadnjih nekaj let izkušnje s področja upravljanja blagovnih znamk nabirala med Prago, Amsterdamom in Londonom, in sicer v podjetjih, kot so Ogilvy & Mather, Liberty Global in BRAIND. Pri tem je sodelovala z raznolikimi slovenskimi in tujimi blagovnimi znamkami. Kot vodja blagovne znamke Laško si bo v prihodnje prizadevala, da bo k vsakemu projektu te blagovne znamke prispevala »občutek pristnosti, edinstvenosti in seveda legendarnosti«, kot pravi.

Patricija Kodrič je med drugim delovala v podjetjih Sparkasse Leasing, AvantCar in AvtotehnaVis. V tem času se je spogledovala tudi s tujino in nekaj mesecev preživela na študijski izmenjavi na Portugalskem inv ZDA. Željna novih izkušenj, dinamičnega in kreativnega dela bo kot mlajšaprojektna vodja skupaj z ekipo soustvarjala in oblikovala zgodbe blagovne znamke Laško.

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji