Bronasti boben kot priznanje za dobro delo
Mariborska agencija Aritmija je na 28. Zlatem bobnu branila slovensko čast, saj je prejela bronasto nagrado in postala drugouvrščena agencija v jadranski regiji.
Gašper Meden
Kot smo poročali pred dnevi, je bila mariborska agencija Aritmija na Zlatem bobnu edina slovenska agencija v ožjem izboru, v tekmovalni sekciji obrtna odličnost za embalažo vina Fazan vinske hiše Doppler pa jim je nato uspelo osvojiti bronasti boben in se med agencijami iz regije Adriatik (za agencijo Imago Ogilvy) uvrstiti na drugo mesto. »Na to smo še posebej ponosni, saj smo se postavili na zemljevid najboljših agencij v Evropi,« so povedali v agenciji.
Po besedah Gorana Radinovića, ustanovitelja ter kreativnega in umetniškega direktorja v Aritmiji, je osvojiti nagrado na Zlatem bobnu priznanje za dobro delo. »Kaj dobro, vrhunsko. S trdim delom in zaupanjem naročnikov smo se zavihteli pod vrh najboljših agencij v regiji. Res sem ponosen na nas, na ekipo, ki športno diha kot eno. Verjamem, da bomo tudi v prihodnje ustvarjali projekte, ki bodo v prvi vrsti najboljši za naše naročnike, ob tem pa kot agencija ostali neodvisni in majhni, kar nam bo še naprej omogočalo, da bomo ustvarjali premišljene, kreativne in butične projekte,« je povedal za MM.
Za Aritmijo je sicer z vidika nagrad izredno pestro leto, saj so poleg bronastega bobna prejeli tudi tri zlate nagrade na Slovenskem oglaševalskem festivalu in Brumnovo nagrado, portal Packaging of the World pa je njihovo delo uvrstil med deset najboljših embalaž.