tinder
Aktualno

Cannes Lions 2023: Kako Tinder spreminja dojemanje o aplikacijah za zmenke

»Vsak dan dobim kakšno vabilo na poroko,« z nasmeškom pove Melissa Hobley, direktorica marketinga pri Tinderju, ko govori o tem, kako so s pomočjo zadnje oglaševalske akcije spremenili percepcijo o tej aplikaciji.

»Saj vsi veste, kakšen sloves se drži aplikacij za zmenke. Večina ljudi meni, da tam iščeš le seks za eno noč. To dojemanje smo hoteli spremeniti in poudariti, da se na Tinderju ustvarjajo tudi resne zveze,« je v pogovoru, ki ga je v Cannesu gostila marketinška revija Adweek, uvodoma dejala Melissa Hobley, globalna izvršna direktorica pri Tinderju. Ugotovili so namreč, da si kar 31 odstotkov pripadnikov generacije Z, ki uporablja Tinder, želi najti partnerja za dolgotrajnejšo zvezo, in le 14 odstotkov za krajše stike. »Zmenkarjenje je v teh časih zelo zahtevno in iskanje partnerja je lahko zastrašujoče. To, da se razgališ pred drugim in se pokažeš kot ranljivega, zahteva veliko mero poguma. Zato smo našim uporabnikom želeli pomagati pri tem in jim povedati, da jim Tinder stoji ob strani,« pravi Hobleyjeva.

Raznolikost v vseh pogledih

V ta namen so torej nedavno ustvarili obsežno oglaševalsko akcijo z naslovom »Vse se začne s potegom« (»It Starts with a Swipe«), katere namen je bil pokazati raznolike možnosti zmenkarjenja, ki jih omogoča aplikacija, še posebej za pripadnike generacije Z, ki se z drugimi ljudmi povezujejo na drugačne načine, kot so se starejše generacije. »Želeli smo izpostaviti, zakaj je Tinder tako poseben, in poudariti raznolikost ljudi, ki ga uporabljajo. Cilj akcije je bil prikazati, da je ustvarjanje vezi na Tinderju kot, da bi se poglobil v vesolje drugega človeka, kar smo upodobili z barvitimi in raznolikimi svetovi parov, ki so se našli na Tinderju. Kreativna rešitev ne slavi le raznolikosti možnosti, ki jih nudi Tinder, temveč tudi raznolikost spolov, spolne usmerjenosti in večkulturnosti,« je pripovedovala Hobleyjeva in dodala: »Tinder kot največja aplikacija za zmenke na svetu ima odgovornost za odpravljanje predsodkov, homofobije in transfobije, iskanje sorodno mislečih ljudi pa želi omogočiti tudi nebinarnim osebam.«

Kot pravi, so v predhodnih raziskavah uporabnike Tinderja veliko spraševali, česa si želijo od aplikacije, pri čemer so se do vseh vedli enako spoštljivo. »Resnično si želimo poudariti, da spodbujamo raznolikost, pri čemer pa moramo biti tudi prizemljeni in vedeti, kje so naše meje,« pravi. Na koncu je še dodala, da so uspešni pri spreminjanju dojemanja ljudi, saj so ti tudi sami spoznali, da lahko tudi Tinder vodi do resne zveze. »Zame je dober dokaz že to, da vsak dan dobim kakšno vabilo na poroko,« se je nasmejala.

 

 

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji