facebook
Aktualno

Čarovnija božičnih oglaševalskih akcij na Facebooku

Kaj lahko storijo digitalni škratki, da bodo vaši oglasi dosegli več kupcev?

Letos oglaševalci niso osredotočeni zgolj na uspešnost podjetij v prihajajoči praznični sezoni. Namesto tega poskušajo razumeti novo okolje, posledico pandemije covida-19 in kako bo to vplivalo na oglaševanje in kupovanje v prazničnem obdobju. Za tiste, ki oglašujejo preko Facebooka, smo pripravili nekaj nasvetov za učinkovite oglaševalske akcije ob prvem »koronabožiču«.

MediaPost predvideva, da bo 56 % kupcev v tej sezoni za darila namenilo manj denarja kot v prejšnjih letih. Pozitiven znak pa je ta, da 66 % ljudi načrtuje nakupovati preko spleta! Ali bosta ta dva trenda uspela uravnotežiti božično nakupovanje, še ni znano. Jasno pa je, da digitalno oglaševanje še naprej ostaja ključ do uspeha v letošnji praznični nakupovalni sezoni.

Facebookove aplikacije so virtualni dom za več kot 3,21 milijarde ljudi po vsem svetu. To je več kot prebivalstvo Kitajske in Indije skupaj. Postale so ogromen del našega življenja in samo na WhatsAppu si dnevno izmenjamo preko sto milijard sporočil. Več kot 200 milijonov podjetij vsak mesec uporablja Facebookova orodja za komunikacijo s svojimi strankami. Božič je glavni nakupovalni dogodek leta in število aktivnih oglaševalcev hitro narašča.

Osnovna raven: Bolje pozno kot nikoli!

Če je vaša božična akcija že pripravljena, odlično! Nadaljujte z njo in jo dodelajte za optimalno delovanje. Če jo še zaključujete, ne obupajte. Upoštevajte nekaj preprostih nasvetov, ki vam bodo pomagali uspešno priteči do ciljne črte.

Zmanjšajte trenje. Poskrbite, da boste omogočili nemoteno nakupovalno izkušnjo. Nihče ne želi videti, da bi kupci zaradi premajhne velikosti črk ali počasnega nalaganja spletne trgovine opustili košarico. Osredotočite se na mobilne naprave in se pridružite 18 % podjetij, ki tam ponujajo nemoteno nakupovalno izkušnjo.

Naj bo nakupovanje preprosto. Eksperimentirajte z novimi Facebookovimi možnostmi, kot so uporaba Instagram Shoppinga, Marketplaca in Facebookovih Shopov. Prepričajte se, da ste pravilno pripravili Facebook pixel, SDK in API na strani strežnika, in da ste vključili pretvorbe brez povezave. Kupcem dovolite, da kupujejo, kar hočejo, kjer hočejo in kadar hočejo.

Poskrbite za hitro in preprosto komunikacijo. Omogočite sporočanje za takojšnje pogovore preko Messengerja ali WhatsAppa.

Profesionalna raven: uporabite orodja Power in razširite svoje občinstvo

Že poznate novo ciljno občinstvo – samoobdarovalce? Ste eden izmed neštetih kupcev, ki si med karanteno kupujejo darila? V težjih okoliščinah ljudje iščejo preproste načine, da bi ostali pozitivni in se nagradili s »cenovno ugodnim razkošjem«. Pojem samoobdarovanja je nov in pomemben trend za digitalne oglase. Na primer na Kitajskem se je prodaja kozmetike za oči od sredine februarja 2020 naprej povečevala za 150 % na mesec. Podobno se je v Franciji prodaja luksuznega mila za roke v tednu od 16. marca 2020 povečala za 800 %. Poleg tega je Zalando poročal, da so se nakupi izdelkov za samooskrbo, kot so izdelki za nego kože, nohtov in las, povečali za 300 %.

Združite svoje znanje o samoobdarovancih s taktiko Power5 in postanite profesionalni oglaševalec.

Uporabite samodejno ujemanje (Auto Advanced Matching), da natančneje določite izvor konverzij in izboljšate uspešnost oglasov.

Poenostavite strukturo računa, da boste lahko optimizirali v realnem času. Uporabite Facebookovo strojno učenje za samodejno preizkušanje kreativnih funkcij in umestitev oglasov za najboljše rezultate.

Uporabite optimizacijo proračunov, ki oglaševalcem omogoča izboljšanje donosnosti naložbe in samodejno razporejanje porabe med najuspešnejše oglase v realnem času. Preprosto nastavite osrednji proračun akcije za optimizacijo v vseh sklopih oglasov, s čimer boste povečali njeno stroškovno in časovno učinkovitost.

Izkoristite samodejne umestitve (Automatic Placements), ki vam omogočajo, da z enim naborom oglasov dosežete ciljno skupino preko vseh ustreznih umestitev. Facebook bo dodatno optimiziral oglaševalske akcije in tako zagotovil nižjo ceno na rezultat na različnih umestitvah.

Odločite se za dinamične oglase in za samodejno prikazovanje oglasov določenih izdelkov ustrezni ciljni skupini. Ti se distribuirajo na podlagi zanimanja, izraženega na vašem spletnem mestu, v aplikacijah ali drugje na internetu.

Epska raven: izkoristite Q5

Ja, že sama misel na peto četrtletje je kontradikcija. Vendar pa je Q5 v resnici obdobje, ki traja od 22. decembra do začetka leta 2021. To je čas, ko se oglaševalska tekma začne upočasnjevati, kar pomeni nižje povprečne cene CPM in CPA. Peto četrtletje je pomembno in zelo dragoceno za tiste, ki znajo izkoristijo to priložnost, izboljšajo strategije in razširijo svoj glas. V tem obdobju imajo ljudje več prostega časa za preživljanje na spletu. In seveda ne pozabimo na Božička, ki številnim od nas prinese tudi novo pametno napravo, ki jo je potrebno do potankosti raziskati.

Torej, če želite postati resnično epski božični oglaševalec, načrtujte svoje oglaševalske akcije tako, da zajamejo tudi priložnosti Q5. Spodbujajte svoje občinstvo, da si privošči darila za svojo dušo in, kot vedno, uporabite geslo »novo leto, novi vi«.

Nadaljnje branje:

Facebook Holidays Marketing Guide

Facebook Holiday Campaign Planner

Facebook Power5

Shuttlerock

Adage.com

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji