Coca-Cola nas poziva, da se »odpremo«
Coca-Cola te dni predstavlja globalno oglaševalsko akcijo »Odpri se kot nikoli prej« (»Open Like Never Before«), kjer je naslovno pesem prispeval britanski raper George The Poet.
V MM-u smo konec aprila 2020 poročali, da največji globalni oglaševalci v času koronakrize ne načrtujejo oglaševalskih »rezov«. Ena od izjem je bila Coca-Cola, ki je začasno ustavila vse oglaševalske akcije. Ta »začasno« je trajal do avgusta. V tem času so po besedah predstavnikov družbe oglaševalska sredstva namenjali za boj proti pandemiji, ogromno oglaševalskega prostora pa so oddali dobrodelnim organizacijam.
Agencija 72andSunny Amsterdam je za Coca-Colo zdaj zasnovala akcijo, ki jo lahko zasledimo na praktično veh kanalih in medijih. V prvi vrsti ljudem sporoča nekakšna spoznanja ob še vedno ne končani pandemiji. Pozivajo nas, naj bomo odprti bolj kot kdaj koli prej, razmišljamo drugače, sprejmemo spremembe in ne jemljemo vsega za dano.