z
Aktualno

»CTV-oglaševanje postaja nepogrešljiv del sodobnih oglaševalskih strategij«

Polovica globalnih oglaševalcev načrtuje povečanje medijskih proračunov za leto 2025, pri čemer bo pomemben del namenjen oglaševanju na pametnih povezanih televizijah (CTV).

V globalni raziskavi Media Budgets Survey 2025 podjetja Ebiquity in Svetovne zveze oglaševalcev (WFA) je sodelovalo 134 globalnih vodij blagovnih znamk, vključno s sedmimi od desetih največjih globalnih oglaševalcev, ki skupaj predstavljajo več kot 60 milijard evrov letnih naložb za oglaševanje.

Ugotovili so, da 78 odstotkov vprašanih vodij načrtuje povečanje naložb v oglaševanje na pametnih povezanih televizijah. Ta premik odraža večjo osredotočenost na performance marketing ali marketing učinkovitosti, saj povezani digitalni mediji omogočajo bolj merljive rezultate. Poleg tega 75 odstotkov vprašanih načrtuje povečanje naložb v maloprodajne medije. Pri tem pa jih kar polovica načrtuje zmanjšati porabo za linearno televizijo, 31 odstotkov pa za digitalne prikazne oglase.

Ko se združita moč televizije in učinkovitost digitalnega oglaševanja

Anja Celar, vodja prodaje oglasov v podjetju Castroola, enem od pionirjev na področju ciljanega (addressable) televizijskega oglaševanja v Sloveniji, je za MM komentirala, da CTV-oglaševanje postaja nepogrešljiv del sodobnih oglaševalskih strategij. »Z natančnim ciljanjem, napredno merljivostjo in doseganjem gledalcev, ki so opustili linearno televizijo, tovrstno oglaševanje preoblikuje celoten trg televizijskega oglaševanja,« pravi in dodaja, da bo do leta 2027 ciljano televizijsko oglaševanje doseglo že 39-odstotni delež celotnega proračuna za televizijsko oglaševanje. »Na slovenskem trgu je zanimanje za te rešitve v porastu, saj se tu združita prepoznavna moč televizije in učinkovitost digitalnega oglaševanja. Blagovne znamke, ki želijo ostati relevantne in konkurenčne, morajo CTV-oglaševanje vključiti v jedro svojih strategij,« je prepričana.

Lokalni oglaševalci sledijo trendu

Damjan Planinc, regijski direktor Teads in direktor Get.In, pričakuje, da bodo v naslednjem letu temu trendu sledili številni lokalni oglaševalci. »Kot kaže raziskava, tudi mi v zadnjih mesecih opažamo znaten dvig zanimanja oglaševalcev za CTV-oglaševanje, a primarno med mednarodnimi naročniki, ki že imajo izkušnje s tujih trgov. Zaradi številnih prednosti, med katerimi izstopa doseg netradicionalnega televizijskega občinstva, so mnogi v tem prepoznali pomemben oglaševalski kanal, ki zahteva strateško načrtovanje.« Pri tem je dodal, da izkušnje iz regije kažejo, da integracija CTV-oglaševanja v digitalno oglaševanje z video- in prikaznimi oglasi lahko kar za štirikrat poveča prepoznavnost blagovne znamke.

30-odstotna rast

Metka Urbanija, vodja marketinga pri TS media je razložila, da je povečan interes za CTV, kot tudi za ciljano televizijsko oglaševanje je pričakovan. »Oba združujeta moč vizualnega pripovedovanja zgodb, ki je značilna za televizijo, vendar z natančnostjo digitalnega oglaševanja. Raziskava poudarja zaupanje oglaševalcev v ta kanal (TV) in v način oglaševanja, ki ponuja napredne podatkovne rešitve za optimizacijo kampanj.« Tudi ona je pritrdila, da se premiki dogajajo tudi na slovenskem trgu, »vendar nekoliko počasneje kot v večjih, bolj tehnološko razvitih trgih. Podjetij, ki prepoznajo potencial personalizacije in natančnega merjenja ROI, pa je vsako leto več.« V TS media beležijo v letošnjem letu več kot 30 odstotno rast v primerjavi z istim obdobjem v letu 2023.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji