emoji
Aktualno

»Čustvenčki« za kreativce

V newyorškem oblikovalskem studiu & Walsh pravijo, da jim obstoječi nabor »čustvenčkov« oz. emojijev ni bil všeč. Zato so ustvarili svoje, za katere pravijo, da so primerni za oblikovalsko industrijo in predstavljajo duh leta 2020.

»Čustvenčki« so postali del naše vsakodnevne komunikacije in med pošiljanjem sporočil veliko ljudi išče tistega »pravega«, ki najbolje pooseblja njegovo trenutno počutje. V & Walsh pravijo, da v letu, ki je bilo tako posebno, kot je bilo leto 2020, potrebujemo tudi prav posebne »čustvenčke«. Nad njihovim ustvarjanjem je bdela ustanoviteljica studia & Walsh, grafična oblikovalka in umetniška direktorica Jessica Walsh, njena ekipa pa je bila vključena v celoten proces nastajanja – od ideje do oblikovanja ikon.

emoji

»Čustvenčki« so na voljo za uporabo na WhatsAppu, Messengerju, v e-pošti in Slacku, brezplačno pa jih lahko prenesete tu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji