zz
Diggit

Diggit: Zakaj Tesla nima konkurence?

5. junija bo na konferenci Diggit nekdanji zaposleni pri Tesli razkril, kaj se lahko slovenska podjetja naučijo od poslovnega modela podjetja Tesla in njegovega lastnika Elona Muska.

Na Diggit smo si želeli povabiti zaposlenega pri pionirju električnih vozil in trajnostnih energetskih rešitev, zato smo za vpogled iz prve roke povabili nekdanjega zaposlenega. Peter Nikolič, bo na predavanju pojasnil, zakaj Tesla ni le tehnološki velikan, temveč tudi učbenik sodobnega poslovanja.

Filozofija podjetja temelji na odličnosti kot osnovnem standardu, kjer vsak zaposleni deluje kot solastnik podjetja. Ključ do tega je izjemno hiter prenos znanja in stalno izobraževanje, ki spodbuja samocenjevanje in rast znotraj podjetja. Z učinkovito uporabo naprednih komunikacijskih orodij Tesla omogoča sodelovanje brez meja, hkrati pa so njeni procesi fleksibilni in se nenehno razvijajo ter prilagajajo. Informacijska tehnologija služi kot hrbtenica podjetja, ki ne le podpira, temveč tudi oblikuje poslovne strategije. Njihovi izdelki se nenehno spreminjajo in prilagajajo potrebam uporabnikov ter trenutnim trendom, pri čemer slednje oblikujejo tudi sami. Tesla ostaja korporacija, ki deluje kot startup, z agilnostjo in tehnološkim razmišljanjem, ki temelji na na preprostemu pristopu tehnoloskega drevesa, ki vkljuce tudi druga tehnolosko visoko razvita podjetja: zakaj izumljati toplo vodo, če lahko gradimo na najboljšem, kar že obstaja?

 

Peter Nikolič ima 25 let izkušenj v prodaji, od tega je bil pri Tesli zaposlen štiri leta. Na predavanju »Zakaj Tesla nima konkurence?« bo obiskovalcem pojasnil, kako se lahko vsako podjetje približa Tesli.

 

 

 

 

 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji