
Dobre zgodbe se pridružujejo More Agencies
Uredništvo poslovnih vsebin, procesov in odnosov Dobre zgodbe je odslej del mednarodne mreže More Agencies, ki povezuje več kot dvajset neodvisnih agencij iz trenutno 21-ih držav Evrope, Južne Amerike in Azijsko-pacifiške regije.

Eva Peserl
Mrežo More Agencies so vzpostavili na podlagi prepričanja, da sodelovanje omogoča sodobnejše, hitrejše in bolj celovite rešitve. Združuje lokalno strokovno znanje z globalnim dosegom in spodbuja agencije, da ostanejo neodvisne, hkrati pa sodelujejo pri mednarodnih projektih in izmenjavi znanj.
»Za nas je to predvsem razvojna priložnost. Slovenija je za naš uredniški način dela že nekoliko premajhna, zdaj pa imamo dostop do ekskluzivnih virov in možnost globalnega sodelovanja z agencijami, ki delijo podobne vrednote – agilnost, drugačnost, predvsem pa strateški pristop k pripovedovanju zgodb in upravljanju znamk naročnikov,« je prepričan direktor Dobrih zgodb Jernej Verbič. Mednarodni naročniki Dobrih zgodb bodo odslej lahko dobili še bolj inovativne, celovite in učinkovite komunikacijske rešitve, preostalim članicam More Agencies pa slovenska ekipa odpira vrata in pogled na regionalni trg.
Krepitev položaja na Zahodnem Balkanu
»Dobre zgodbe krepijo našo prisotnost v tem delu Evrope, predvsem na Zahodnem Balkanu. Njihova poznavanje komunikacijske krajine in strateški pristop k pripovedovanju zgodb sta natanko to, kar potrebujemo v naši rastoči mreži,« meni Pablo Binkowski, soustanovitelj in sodirektor More Agencies.
»Skupaj lahko našim globalnim naročnikom ponudimo še bolj lokalizirane in učinkovite strategije,« dodaja sodirektor Bruno Moreira.
»Sposobnost ljubljanske ekipe za pripovedovanje relevantnih medijskih in korporativnih zgodb bo pomembno dopolnila naš skupni nabor znanj,« pa sklene Peter Verclas, predsednik divizije PR & More.
Več kot klasični marketing
Agencija Dobre zgodbe se sicer, kot pravijo, iz poslovnega storytellinga vse bolj usmerja v storydoing, celostno, strateško in dolgoročno upravljanje zgodb(e) znamk(e), ki presega klasični marketing in vztraja pri povezovanju trženjskih, kadrovskih in komunikacijskih segmentov (stebrov) v podjetjih.