a1
Aktualno

Družba A1 pred velikimi spremembami

Družba A1 Slovenija bo aprila dobila novo glavno direktorico za področje zasebnih in poslovnih uporabnikov. To bo postala Vanja Lombar, ki jo najbolj poznamo po vodenju Geoplina in OMV Slovenija.

Ob tej novici so iz A1 sporočili tudi to, da se bosta združili podjetji A1 Slovenija in A1 Hrvaška in tako bosta imeli od 1. junija 2024 poenoteno devetčlansko vodstveno ekipo pod vodstvom Dejana Turka kot predsednika uprave.

Poleg Dejana Turka bodo vodstveno ekipo sestavljali prej omenjena Vanja Lombar, ki bo postala glavna direktorica za področje zasebnih in poslovnih uporabnikov za A1 Slovenija in se podjetju pridruži 1. aprila 2024, Vladimir Skender (glavni direktor za področje tehnologije za A1 Slovenija in A1 Hrvaška), Boris Gotovac (glavni direktor za področje IT in storitev za A1 Slovenija in A1 Hrvaška), Milan Zaletel (glavni direktor za področje financ, A1 Slovenija in A1 Hrvaška), Ivan Skender (glavni direktor za področje transformacije, strategije in digitalizacije, A1 Slovenija in A1 Hrvaška), Blaž Ferenc (glavni direktor za področje človeških virov, komuniciranja in trajnosti, A1 Slovenija in A1 Hrvaška), Ivana Marković (glavna direktorica za področje zasebnih uporabnikov, A1 Hrvaška) in Daniel Šimić (glavni direktor za področje poslovnih uporabnikov, A1 Hrvaška). 

Izvršni direktor A1 Lovro Peterlin in glavna direktorica za področje človeških virov in komunikacij Larisa Grizilo s 1. marcem zapuščata Skupino A1.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji