Dve tretjini blagovnih znamk povečuje naložbe v ambasadorje
Kar 61 odstotkov podjetij je v zadnjem letu povečalo naložbe v ambasadorje svojih blagovnih znamk, kaže raziskava podjetja Billion Dollar Boy.
Pričakuje se, da se bodo naložbe v ambasadorje blagovnih znamk leta 2025 še dodatno povečale. Raziskava namreč kaže, da kar 73 odstotkov podjetij načrtuje dodatne naložbe v programe ambasadorjev v naslednjih 12-ih mesecih.
Zakaj ambasadarstvo?
Glavni razlogi, zakaj vlagajo v ambasadorje znamke, so trije razlogi, ki so enakomerno razporejeni (vsak je prejel tretjino deleža) – ker to izboljšuje avtentičnost partnerstva ali vsebine, zaradi hitrejše odobritve vsebin in zaradi zagotavljanja močnega donosa na naložbo (ROI). Drugi razlogi so še boljša angažiranost kampanj, boljši odnosi z ustvarjalci vsebin, izboljšanje razumevanja blagovne znamke, boljša stroškovno učinkovitost in večja prepoznavnost.
Naj spomnimo, da je ambasador znamke oseba, ki jo blagovna znamka plačuje za to, da jo ta predstavlja v pozitivni luči. Primer slavnih ambasadorjev so George Clooney za Nespresso, Eva Longoria za L’Oréal Paris, Serena Willams za Nike, Neymar za RedBull in številni drugi.