ehrana
Aktualno

Ehrana: »Potrojili smo število dostavljavcev«

V Ehrani kot enemu največjih zunanjih ponudnikov dostave hrane v Sloveniji beležijo tako veliko povečanje naročil kot tudi novih restavracij. Od marca naprej so ponudbo povečali za skoraj tretjino.

V dobrega pol leta več kot 150 novih ponudnikov 

Leta 2011 ustanovljena Ehrana mogoča dostavo v Ljubljani, Mariboru, Kranju, Celju in Kopru. Kot je za MM povedala Ana Godec, vodja marketinga v Ehrani, že od prvega vala epidemije oziroma prve karantene beležijo ogromen porast naročil (v prestolnici se je takrat promet povečal za 300 odstotkov). Uporabniki lahko izbirajo med več kot 400 restavracijami po vsej Sloveniji, od tega so jih 150 dodali od marca dalje.

Danes dnevno sprocesirajo več tisoč naročil v lokalne restavracije po vsej Sloveniji. »Ker ekipo stalno širimo, smo tudi na drugi val dobro pripravljeni. Na Ehrani uporabnikom kljub porastu naročil nudimo zelo hiter dostavni čas, v povprečju naročilo dostavimo v pol ure in omogočamo takojšnjo razrešitev morebitnih zapletov s klepetom v živo (vračilo denarja ali kuponček z dobropisom, op. p.),« pojasnjuje Godčeva.

ehrana

Poudarek na digitalnem oglaševanju

Pri marketinških aktivnostih se osredotočajo na digitalne kanale. Svoje uporabnike o akcijah obveščajo preko vseh platform družbenih omrežij, z e-novičniki, preko vplivnežev in s potisnimi sporočili. »Ehrana uporabnike razveseljuje s tedenskimi akcijami in kuponi za zveste uporabnike. Najboljši odziv beležimo pri komunikaciji akcij za brezplačno dostavo. Na Ehrani je zato vedno na voljo preko 40 restavracij z brezplačno dostavo,« poudarja sogovornica.

Storitev Ehrana sicer največ uporabljajo uporabniki iz starostne skupine med 25 in 44 let.  »Predstavljajo 60 odstotkov vseh uporabnikov Ehrane. Pomembna skupina pa so tudi študenti med 18. in 24. letom, saj je Ehrana edini ponudnik, ki omogoča spletna naročila na študentske bone,« dodaja sogovornica.

ehrana

Za konec še zanimivost: obseg dela se je povečal te mere, da so v Ehrani število dostavljavcev potrojili. »Medse pravkar vabimo tudi novega sodelavca na področju marketinga. Morda naš novi menedžer za marketing ravno bere ta prispevek in že hiti na Ehranin profil na Linkedinu, da prebere poln oglas,« sklene Godčeva.

V tokratni temi tedna »Internet hrane ali kako gre pandemija »na roke« dostavljavcem« se osredotočamo na trenutno realnost. Ker je prehranjevanje »zunaj« oziroma v restavracijah prestavljeno za nedoločen čas, se ljudje posledično poslužujejo dostave hrane. Predstavili bomo tako pogled dostavljavcev kot tudi gostincev.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji