Tina Šoln
Aktualno

Ekipa NC3 se ponovno širi

Ekipa NC3, svetovalnega komunikacijskega podjetja, specializiranega za področja korporativnega komuniciranja, javnih zadev in odnosov z javnostmi, se ponovno širi – pridružila se jim je mlajša svetovalka Tina Šoln.

Kot pravi dr. Denis Mancevič, direktor NC3, v prvem letu organsko raste v skladu z načrti in pričakovanji. »Rastemo tako z vidika sodelovanja z vedno novimi naročniki kot tudi v smislu kadrovskih krepitev. Veseli smo, da se nam pridružuje Tina, ki bo v ekipo prinesla svež veter in izkušnje iz novinarskih vod, ki so v strateškem komuniciranju vedno dobrodošle,« pravi. 

Tina Šoln je nekdanja novinarka, ki se je s svetom medijev dodobra seznanila na Valu 202, kjer je delovala kot mlajša novinarka, spletna redaktorica in ustvarjalka vsebin na družbenih omrežjih Vala 202 za odmevne športne projekte. »Sem tudi izkušena moderatorka različnih dogodkov in prireditev, kot predstavnica za odnose z javnostmi pa sem sodelovala s kar nekaj lokalnimi in študentskimi instuticijami ter organizacijami. Z Nino, Tamaro in Denisom (člani ekipe NC3, op. p.) smo se zelo hitro ujeli, zato bom svoje izkušnje in znanje z velikim veseljem nadgrajevala v njihovi družbi,« je povedala Tina Šoln.

NC3 je sicer v prvem letu uspešno pridobival strateške naročnike in projekte, usmerjeni pa so predvsem v svetovanje večjim podjetjem in organizacijam v Sloveniji ter širši regiji Zahodnega Balkana. Naročnikom svetujejo pri upravljanju s kompleksnimi komunikacijskimi izzivi z vsemi ključnimi deležniki.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji