W3B
Aktualno

Ekipa W3B s štirimi novimi sodelavkami

Ekipi digitalne agencije W3B so se pridružile Katja Filovski, Tamara Vizjak, Laura Kovše in Lana Dodič Ceglar, za katere v agenciji pravijo, da prinašajo številna nova znanja, uporabne talente in kup pozitivne energije.

Katja Filovski je nova vodja projektov. V svet marketinga se je premaknila s področja IT in prevajalstva. Navdušujejo jo vse oblike umetnosti in ideje, ki stopajo izven okvirjev običajnega. Ko se kaj zalomi, svoje misli pove tudi v japonščini.

Tamara Vizjak v vlogi oblikovalke v ekipo W3B prinaša znanja s področja grafičnega oblikovanja in animacije. Po študiju medijske produkcije je svojo kariero začela v agenciji Content First. Motivirajo jo tako izzivi naročnikov kot tisti na plezalnih stenah, ki jim sledi pistacijev rogljiček.

Laura Kovše, kreativna upravljalka digitalnih vsebin in tekstopiska, tekoče govori jezik družbenih omrežij in na TikToku preživi več časa, kot si upa priznati. Na W3B je »preMMik« naredila iz agencije Luna \TBWA. Njeni out of office avtomatski odgovori vedno nasmejijo in nikoli ne razočarajo.

Lana Dodič Ceglar je vsesplošno kreativno bitje, tudi zanjo pa je značilna previsoka dnevna količina Tiktoka. Svoje izkušnje je pred prihodom na W3B pridobivala v agenciji PM, poslovni mediji. Trenutno v vlogi tekstopiske skrbi, da se vse ideje pretvorijo v prave besede, pogosto pa svoje naključne domislice predstavi tudi v PowerPointu.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji