Elan: Uspehi slovenskih športnikov na OI so motivacija za zaposlene
V Skupini Elan so v letu 2021 zabeležili več kot tretjino večje prihodke, zimske olimpijske igre pa še dodatno prispevajo k prepoznavnosti zimskega športa.
Gašper Meden
Elan
Po pisanju STA je lani družba ustvarila 93 milijonov evrov prihodkov, kar je 34 odstotkov več kot leto prej. Kot so zapisali, je to posledica zelo dobrega okrevanja prodaje izdelkov zimskošportne divizije v zadnjem četrtletju ter uspešne prodaje na drugih divizijah. Ob tem nas je zanimalo, ali so zimske olimpijske igre v Pekingu na kakršen koli način vplivale na prodajo smuči oziroma kako vsakokratne zimske OI vplivajo na priljubljenost smučanja. »Rezultati slovenskih športnikov vsekakor vplivajo na zavedanje o določenem športu in neposredno tudi na njegovo priljubljenost v določenem časovnem obdobju. Glede na rezultate slovenskih skakalcev lahko Slovenci računamo na nekaj več mladih, ki se bodo odločili, da se v temu športu tudi preizkusijo,« pojasnjuje Melanja Korošec, direktorica blagovne znamke zimske divizije Elana.
Olimpijskih iger sicer neposredno za namen promocije ne izkoriščajo, ker je to prepovedano. »Rule 40« namreč onemogoča blagovnim znamkam, da bi izkoristile olimpijske igre za marketinške aktivnosti. »Športnike spremljamo, skrbimo za njihovo opremo in servis tudi med samim tekmovanjem in seveda finančne nagrade za rezultate. Zmage na OI so 'performance proof' in neizmerno pripomorejo k motivaciji zaposlenih, za nadaljnji razvoj in inovacije,« dodaja Koroščeva.