z
Aktualno

Epica 2024: Dva slovenska projekta med finalisti

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del, v katerega sta prišla tudi dva slovenska predstavnika.

Med 651 finalistov z vsega sveta sta se uvrstili dve slovenski deli, in sicer projekt »Share Planica« agencije McCann Ljubljana in družbe Mastercard in projekt »Alternate Re[AI]lity: Zgodovina računalništva okoli leta 1890« studia Digital Da Vincis in muzeja Peek&Poke s hrvaške Reke.

Iz Hrvaške se je v ožji izbor uvrstil projekt »Juha za zapomnit'« agencije Bruketa&Žinić&Grey in podjetja Marodi, iz Makedonije pa projekt »Dodaj Coca-Colo« agencije New Moment New Ideas Company Skopje in podjetja Coca Cola.

Letos je prijavljena dela ocenjevalo skoraj 200 članov žirije (med njimi tudi novinarka MM-a Kaja Kovič) in v ožji izbor uvrstilo 562 kreativnih del. Med njimi jih je bilo največ iz Nemčije, sledita Kanada in Združeno kraljestvo. Med agencijami so prevladovali Publicis, VML in McCann, med oglaševalci pa Samsung, McDonald's, Penny, Aldi, Unilever, Kraft Heinz, IKEA in Renault.

 

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji