z
Aktualno

Epica 2024: Dva slovenska projekta med finalisti

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del, v katerega sta prišla tudi dva slovenska predstavnika.

Med 651 finalistov z vsega sveta sta se uvrstili dve slovenski deli, in sicer projekt »Share Planica« agencije McCann Ljubljana in družbe Mastercard in projekt »Alternate Re[AI]lity: Zgodovina računalništva okoli leta 1890« studia Digital Da Vincis in muzeja Peek&Poke s hrvaške Reke.

Iz Hrvaške se je v ožji izbor uvrstil projekt »Juha za zapomnit'« agencije Bruketa&Žinić&Grey in podjetja Marodi, iz Makedonije pa projekt »Dodaj Coca-Colo« agencije New Moment New Ideas Company Skopje in podjetja Coca Cola.

Letos je prijavljena dela ocenjevalo skoraj 200 članov žirije (med njimi tudi novinarka MM-a Kaja Kovič) in v ožji izbor uvrstilo 651 kreativnih del. Med njimi jih je bilo največ iz Kanade, sledijo Nemčija, precej manj pa Francija, ZDA in Združeno kraljestvo. Med agencijami so prevladovali VML, Publicis, Dentsu, McCann in Havas, med oglaševalci pa Samsung, McDonald's, Penny, Aldi, Unilever, Kraft Heinz, IKEA in Renault.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji