z
Aktualno

Epica 2024: Dva slovenska projekta med finalisti

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del, v katerega sta prišla tudi dva slovenska predstavnika.

Med 651 finalistov z vsega sveta sta se uvrstili dve slovenski deli, in sicer projekt »Share Planica« agencije McCann Ljubljana in družbe Mastercard in projekt »Alternate Re[AI]lity: Zgodovina računalništva okoli leta 1890« studia Digital Da Vincis in muzeja Peek&Poke s hrvaške Reke.

Iz Hrvaške se je v ožji izbor uvrstil projekt »Juha za zapomnit'« agencije Bruketa&Žinić&Grey in podjetja Marodi, iz Makedonije pa projekt »Dodaj Coca-Colo« agencije New Moment New Ideas Company Skopje in podjetja Coca Cola.

Letos je prijavljena dela ocenjevalo skoraj 200 članov žirije (med njimi tudi novinarka MM-a Kaja Kovič) in v ožji izbor uvrstilo 562 kreativnih del. Med njimi jih je bilo največ iz Nemčije, sledita Kanada in Združeno kraljestvo. Med agencijami so prevladovali Publicis, VML in McCann, med oglaševalci pa Samsung, McDonald's, Penny, Aldi, Unilever, Kraft Heinz, IKEA in Renault.

 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji