bla
Aktualno

Epica za zdaj brez sprememb v tekmovalnem delu

Na oglaševalskem tekmovanju Epica za zdaj ne načrtujejo nobenih sprememb v tekmovalnem sistemu kot posledici ruske invazije na Ukrajino.

Epica Awards je eno od najvidnejših in najuglednejših oglaševalskih tekmovanj, kjer prijavljena dela, ki prihajajo z vsega sveta, ocenjujejo novinarji marketinških publikacij. Zanimalo nas je, ali nameravajo, tako kot marsikatera športna tekmovanja, uvesti sankcije proti ruskim prijaviteljem.  »Seveda smo vsi zelo zaskrbljeni zaradi omenjenih dogodkov. Skrbi nas tudi za naše prijatelje v ukrajinski kreativni in medijski skupnosti. Tako kot vsi bomo pozorno spremljali situacijo. Ker pa bo Epica šele konec leta (navadno konec novembra, op. p.), je še prezgodaj govoriti, kakšen vpliv bo to imelo na tekmovanje,« je za MM povedal Mark Tungate, uredniški direktor Epice.

Rusko-ukrajinski konflikt na žiriranju

Leta 2019 sem se kot predstavnik Slovenije in Marketing magazina udeležil žiriranja Epice v Amsterdamu. Sama razprava je potekala podobno kot pri drugih ocenjevanjih prijavljenih kreativnih del. Nekdo prispeva in sodeluje več kot večina, spet drug ima slab dan, tretjim se ne ljubi, četrti se trudijo, ampak jih nič ne razumeš. Na žiriranju sta bila tudi Rus in Ukrajinec. Oba starejša gospoda z ne preveč dobrim znanjem angleščine (razpravljali smo seveda v angleščini). Gospoda tudi nista bila preveč zgovorna, bolj ali manj sta poslušala in glasovala. Dokler nismo imeli v javnem ocenjevanju enega od del iz njunih matičnih držav. Ne spomnim se natanko, ampak šlo je za ravno prav družbeno in občutljivo temo (zagotovo se nista sporekla o rivalstvu med McDonald'som ali Burger Kingom ali pa o takrat odmevnem oglasu »Knjiga tamponov«). Najprej so očitki in posmehovanje leteli v polomljeni angleščini, sledil je prepir v ruščini. In če sem zaradi podobnosti med slovanskimi jeziki pravilno razbral, se je med vpitjem našla tudi kakšna kletvica. Tudi sedela sta precej blizu drug drugega – idealno! No, sta pa imela v žaru besednega dvoboja dovolj razuma in se hitro pomirila. Večina žirantov nas je takrat po 23-urnem žiriranju odšla na pivo. Rusa in Ukrajinca ni bilo med nami.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji