Facebook v prvem četrtletju povečal prihodke za skoraj polovico
Facebook je prihodke v primerjavi z enakim obdobjem lani povečal za 48 odstotkov, kar pripisujejo višjim cenam oglaševanja.
Dober začetek leta
Tehnološki velikan Facebook je v letošnjem prvem četrtletju ustvaril več kot 21 milijard evrov prihodkov, kar je 48 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Čisti dobiček se je povečal za 94 odstotkov, in sicer na 7,8 milijarde evrov. Povečanje prihodkov sodeč po sporočilu za javnost pripisujejo »povečanemu zanimanju za oglaševanje«, ki se odraža v 30-odstotni rasti povprečne cene oglasa in 12-odstotni rasti števila prikazanih oglasov.
Kot je za MM povedala Eva Škedelj, ki je v Httpoolu vodja za Facebook v Sloveniji, je v preteklem letu kot tudi letos zaradi pandemije na Facebook vstopilo ogromno novih oglaševalcev. Ti se borijo za pozornost, da privedejo stranko do nakupa v spletni trgovini, oziroma druge poslovne cilje. »S tem povezano je tudi potrebno razumeti, da se čedalje več podjetij na svetu odloča za regijsko ali celo globalno prisotnost in tako oglaševalci za določeno publiko tekmujejo z oglaševalci z vsega sveta. Če dodamo še prilagajanje na spremembe, ki jih prinaša novi iOS14, lahko morda razumemo delček mozaika razlogov za spremembo cen oglaševanja na Facebooku,« pojasnjuje Škdeljeva. Ob tem poudarja, da je za oglaševalce zdaj še toliko bolj pomembno, da svojo pozornost usmerijo predvsem na kreativne rešitve, ki bodo pritegnile pozornost uporabnikov, optimizacije strategije oglaševanja, pravilno opredeljene marketinške in poslovne cilje ter tudi prilagoditve cenovne politike poslovanja, ki bo delovala dolgoročno.
V pričakovanju Appla
Facebook je sicer v prvem četrtletju ustvaril 25,44 milijarde dolarjev oglaševalskih prihodkov, kar je 46 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Povečanje so zabeležili tudi pri številu uporabnikov svoje »družine aplikacij«, torej Facebooka, Instagrama, Messengerja in WhatsAppa, ki jih je za 15 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. So pa rezultati prvega četrtletja nekoliko v senci Applove zadnje nadgradnje operacijskega sistema, ki bi lahko dodobra zatresel Facebookov oglaševalski model.