facebook
Aktualno

Facebook z oglaševalsko akcijo nad lažne novice

Če je največje družbeno omrežje na svetu problematiko lažnih novic do zdaj bolj ali manj reševalo samo, tokrat k prijavi lažnih novic nagovarjajo uporabnike.

Kot smo v MM poročali pred dvema letoma v prispevku »Facebook je odvrgel rokavice – kaj pa zdaj«, se Facebook na vse načine skuša otresti očitkov in kritik o svojem neuspešnem boju proti lažnim novicam. Tudi v času pandemije koronavirusa in protestov proti rasizmu in policijskemu nasilju ni problematika nič manjša. Zato so številni veliki oglaševalci – med njimi Coca-Cola, Diageo, Unilever, Patagonia, Starbucks in Verizon – začasno ukinili oglaševanje na Facebooku. Nekateri jim tudi žugajo, da naj se tehnološki velikan »spravi v red«, sicer bodo začasni ukrepi postali stalni.

Njihov najnovejši poizkus je tako obsežna oglaševalska akcija, ki bi uporabnikom Facebooka olajšala zaznavo in  posledično prijavo lažnih novic in njihovih virov. »V sodelovanju s partnerji smo zasnovali akcijo »Tri vprašanja za pomoč odstranjevanju lažnih novic« (ang. »Three Questions To Help Stamp Out False News«, op. p.), ki se bodo na Facebooku prikazovali v obliki različnih oglasov s povezavo do spletnega mesta www.stampoutfalsenews.com,« je v sporočilu za javnost povedala Meg Chang, vodja javnih politik pri Facebooku.

Omenjeni oglasi bodo uporabnike skupaj s priporočili spraševali tri vprašanja:

  • Ali poznate vir novic? (»Če ni navedenega vira, ga poiščite«)

  • Kaj manjka? (»Pozanimajte se o celotni zgodbi, ne le naslovu«)

  • Kako se ob tem počutite? (»Tisti, ki širijo lažne novice, poskušajo manipulirati čustva«)

Z akcijo bodo ozaveščali v državah Evropske unije, v Veliki Britaniji, Turčiji, na Bližnjem Vzhodu in v Afriki.Akcija sledi posodobitvi obvestil o deljenih vsebinah iz prejšnjega tedna. Ta ljudi opozarja ljudi, ko je članek iz novic, ki ga želijo deliti, starejši od 90 dni.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji