fb
Aktualno

Facebook začel z obsežno ozaveščevalno kampanjo o učinkovitosti cepiv

Facebook v sodelovanju s Svetovno zdravstveno organizacijo (WHO) in njenimi evropskimi partnerji za preverjanje dejstev predstavlja kampanjo »Skupaj proti napačnim informacijam o covidu-19«.

Tehnološki velikan je februarja 2020 napovedal svojo največjo globalno kampanjo za promocijo verodostojnih informacij o cepivih proti covidu-19. S svojih platform, med njimi tudi Instagrama, je začel odstranjevati objave, ki vsebujejo napačne in lažne podatke o cepivu, prav tako pa preprečujejo širjenje pomanjkljivih zdravstvenih informacij in obveščajo uporabnike o učinkovitosti cepiv.

S kampanjo ciljajo na svoje uporabnike v državah EU, Združenem kraljestvu, Islandiji in Turčiji ter na Bližnjem vzhodu in Afriki, na platformi pa bo na voljo več grafičnih prikazov z namigi o tem, kako prepoznati lažne novice:

vir

Preverite vir: Bodite kritični do vsebine, tudi če se vam zdi, da je znanstveno podprta.

občutki

Preverite, kako se ob novici počutite: Napačne novice lahko vplivajo na vaša čustva, da bi všečkali objavo

vir

Preverite kontekst: Če niste prepričani, ali so informacije točne, jih preverite pri organih javnega zdravstva

Uporabniki bodo na spletni strani dobili boljši vpogled v Facebookovo strategijo odstranjevanja (»remove«), zmanjševanja (»reduce«) in obveščanja (»inform«), prav tako pa si bodo lahko prebrali več o standardih skupnosti in o tem, kako se podjetje bori proti lažnim novicam ob svetovnih dogodkih, kot so covid-19, volitve in podnebne spremembe.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji