foora
Aktualno

Foora, digitalna rešitev za mlade voznike

Zavarovalnica Generali je podprla start-up Foora, ki z aplikacijo med seboj povezuje šole vožnje, bodoče voznike in tudi njihove starše.

V zavarovalnici Generali pravijo, da vsak dan skrbijo za večjo varnost vseh skupin prebivalstva, mednje pa sodijo tudi mladi vozniki, ki jim želijo še bolj približati pomen varne vožnje. »Pravočasna vzgoja in kakovostno izobraževanje sta ključna pri oblikovanju odgovornih voznikov. Starši so s svojim zgledom za mlade voznike prvi stik z vožnjo, največ praktičnega znanja pa kandidati pridobijo v šolah vožnje. Starši in učitelji vožnje sta torej dve ključni skupini, ki mladim privzgojita čut za varno vožnjo. Projekt Foora, ki so ga razvili v slovenskem zagonskem podjetju, preko aplikacije enostavno povezuje učitelje vožnje, kandidate in tudi starše,« so pojasnili, zakaj so se odločili, da bodo spletni program podprli kot strateški partner.

Do izpita hitreje in bolj pregledno

Uporabnost aplikacije se za bodočega mladega voznika izkaže z vstopom v šolo vožnje in prvimi urami vožnje. Učitelj vožnje v aplikaciji beleži opravljeno pot kandidata na posamezni uri in dogodke, iz katerih lahko kandidat razbere svoje najpogostejše spodrsljaje. Po zaključeni uri vožnje si lahko kandidat doma skupaj s starši ogleda prevoženo pot, vse to pa je priložnost za pogovor o morebitnih pasteh na cesti in nevarnih odsekih. Celoten proces vožnje do opravljenega vozniškega izpita tako postane bolj avtomatiziran in hitrejši, obenem pa tudi bolj pregleden.

Aplikacija je že prepričala neodvisne mednarodne strokovnjake

Aplikacija Foora je prejela tudi certifikat Evropske komisije (Obzorje 2020) kot edinstvena spletna in mobilna platforma za izboljšanje usposabljanja in izobraževanje bodočih voznikov in ustvarjanje varnejših cest za vse uporabnike. »Predstavljene rešitve so prepričale zahtevno mednarodno skupino neodvisnih strokovnjakov in prepričale so tudi nas. Foora bo lahko pomembno prispevala k večji varnosti v prometu med mladimi. Dejstvo je, da so mladi vozniki ogrožena skupina, saj so v prometnih nesrečah udeleženi trikrat pogosteje od povprečnega voznika in zato potrebujejo več pozornosti. S podporo projektom, kot je Foora, aktivno uresničujemo svoje poslanstvo vseživljenjskega partnerja, tudi preko digitalizacije in iskanja sodobnih rešitev za dobrobit širše skupnosti,« še pravijo v zavarovalnici.  

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji