Blaž Vuk
Aktualno

Futura DDB z novim kreativnim direktorjem

Kreativno ekipo agencije Futura DDB je okrepil Blaž Vuk, ki s seboj prinaša skoraj 25 let izkušenj v oglaševanju.

Blaž Vuk je eden od najbolj nagrajenih in strateško najmočnejših kreativnih direktorjev v Sloveniji. Specializiran je za grajenje in rast blagovnih znamk, za seboj pa ima bogato oglaševalsko kariero kot kreativni direktor v agencijah Publicis, Saatchi&Saatchi in Pristop. Njegovo delo je bilo nagrajeno tako na domačih kot tudi tujih tleh, saj je s sodelavci osvojil skoraj 200 domačih in mednarodnih oglaševalskih nagrad na festivalih, kot so Epica, Eurobest, Golden Drum, Cresta, Clio, AdFest, ADC, LIA, Midas in Effie. Kot član žirije je sodeloval na uglednih domačih in tujih oglaševalskih festivalih, imenovan pa je bil tudi za enega od najboljših kreativnih direktorjev v regiji Adriatik.

V preteklosti je sodeloval in ustvarjal kreativne strategije za večino pomembnih slovenskih znamk, veseli pa se kreativnih izzivov, ki jih prinaša delo z največjimi naročniki agencije Futura DDB, kot je Spar Slovenija, ter ustvarjanja novih strateških in kreativnih zgodb.

»V Futuri DDB smo v letošnjem letu okrepili regionalni forum kreativnih direktorjev, ki ga poleg Blaža Vuka sestavlja še pet močnih kreativcev – Boštjan Napotnik, Žare Kerin, Tina Križaj, Ivan Golubić v zagrebški pisarni in vodja foruma Petra Krulc. V agenciji imamo tako svež kreativni zagon za zastavljene ambicije in projekte, s katerimi želimo premikati meje konvencionalnosti v slovenskem oglaševalskem prostoru in širše,« so povedali za MM.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji