Blaž Vuk
Aktualno

Futura DDB z novim kreativnim direktorjem

Kreativno ekipo agencije Futura DDB je okrepil Blaž Vuk, ki s seboj prinaša skoraj 25 let izkušenj v oglaševanju.

Blaž Vuk je eden od najbolj nagrajenih in strateško najmočnejših kreativnih direktorjev v Sloveniji. Specializiran je za grajenje in rast blagovnih znamk, za seboj pa ima bogato oglaševalsko kariero kot kreativni direktor v agencijah Publicis, Saatchi&Saatchi in Pristop. Njegovo delo je bilo nagrajeno tako na domačih kot tudi tujih tleh, saj je s sodelavci osvojil skoraj 200 domačih in mednarodnih oglaševalskih nagrad na festivalih, kot so Epica, Eurobest, Golden Drum, Cresta, Clio, AdFest, ADC, LIA, Midas in Effie. Kot član žirije je sodeloval na uglednih domačih in tujih oglaševalskih festivalih, imenovan pa je bil tudi za enega od najboljših kreativnih direktorjev v regiji Adriatik.

V preteklosti je sodeloval in ustvarjal kreativne strategije za večino pomembnih slovenskih znamk, veseli pa se kreativnih izzivov, ki jih prinaša delo z največjimi naročniki agencije Futura DDB, kot je Spar Slovenija, ter ustvarjanja novih strateških in kreativnih zgodb.

»V Futuri DDB smo v letošnjem letu okrepili regionalni forum kreativnih direktorjev, ki ga poleg Blaža Vuka sestavlja še pet močnih kreativcev – Boštjan Napotnik, Žare Kerin, Tina Križaj, Ivan Golubić v zagrebški pisarni in vodja foruma Petra Krulc. V agenciji imamo tako svež kreativni zagon za zastavljene ambicije in projekte, s katerimi želimo premikati meje konvencionalnosti v slovenskem oglaševalskem prostoru in širše,« so povedali za MM.

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji