teads logo
Aktualno

Get Interactive in Teads sklenila ekskluzivno partnerstvo za slovenski trg

Teads, globalna medijska platforma, ki mesečno doseže več kot 1,5 milijarde spletnih uporabnikov, je po treh letih uspešnega sodelovanja z digitalno medijsko agencijo Get Interactive, to nadgradila v ekskluzivno partnerstvo.

»Slovenski oglaševalci so že dodobra spoznali prednosti t. i. »inRead« oglaševanja z vsemi naprednimi možnostmi, ki jih omogoča platforma Teads. Še posebej so dobro sprejete številne kreativne možnosti studia Teads, ki tudi domačim naročnikom zagotavljajo zanimive in izstopajoče spletne kreative na bolj prijazen uporabniški način. Verjamem, da smo s prednostmi, kot so podatki o vidljivosti oglasov in obračun na njihovi osnovi, že doslej uspeli naročnikom zagotavljati odlične rezultate. Optimizacija oglasnih kreativ, predvsem za mobilna okolja, pozitivno vpliva tudi na razvoj slovenskega spletnooglaševalskega trga. Veseli nas, da bomo lahko z nadgradnjo sodelovanja na slovenski trg pripeljali še dodatne inovativne produkte in storitve, ki so bili doslej dostopni le za največje svetovne oglaševalce,« pravi Damjan Planinc, direktor podjetja Get Interactive.

teads damjan planinc

Najboljša možna oglasna izkušnja

Mihai Bostinaru, direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo pri Teadsu, je na drugi strani izrazil zadovoljstvo, da so sodelovanje še nadgradili, s čimer bodo zdaj tudi v Sloveniji nudili vse svoje produkte in storitve z njihovih preostalih trgov.  »Blagovnim znamkam in potrošnikom želimo ponuditi najboljšo možno oglasno izkušnjo, in sicer v okolju kakovostnih uredniških vsebin ter v varnem okolju za blagovne znamke, ki ga na globalni ravni omogočamo z Oraclom. Slovenski oglaševalci bodo z nadgradnjo sodelovanja pridobili tudi vpogled v številne raziskave in podatke o uporabnikih in panogah, ki jih nenehno izvajamo, po drugi strani pa jim bodo na voljo tudi naši t. i. first party podatki, s čimer bodo lahko še bolj natančno dosegali svoje ciljne skupine na učinkovit način,« pravi Bostinaru. Po njihovih besedah si bodo prizadevali tudi za širitev portfelja založnikov, ki jim bodo lahko zaradi sodelovanja z največjimi svetovnimi oglaševalci omogočili dodatne prihodke. »Teads danes omogoča številne možnosti tako za oglaševanje z namenom spodbujanja zavedanja kot tudi za povečevanje učinkovitosti, s čimer lahko pokrijemo celoten spekter oglaševalskih ciljev,« je še pojasnil.  

teads mihai

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji