Gordana Kos
Aktualno

Gordana Kos je nova direktorica oglasnega trženja v Cas medii

S 1. aprilom 2024 je v vlogi direktorice oglasnega trženja za dogodke in spletne ter tiskane medije v agenciji za marketing Cas media nastopila Gordana Kos.

Gordana Kos je bila pred tem direktorica prodaje oglasnega prostora v medijski založniški hiši Adria Media Ljubljana, kjer je vodila večje prodajne  projekte. Še prej je svoje znanje in veščine krepila v medijski skupini Styria Media Group kot direktorica prodaje in marketinga.

Gordana Kos, ki je diplomirala iz trženja na ljubljanski Ekonomski fakulteti Univerze in ima dolgoletne izkušnje z delom v medijih, združuje strateško razmišljanje z inovativnim pristopom k oglaševanju. V novi vlogi v agenciji Cas media se osredotoča na razvoj digitalnih strategij, izboljšanje komunikacije med prodajnimi in uredniškimi oddelki ter krepitev odnosov s partnerji. Kot zatrjuje, je pripravljena na izzive nove dobe medijskega trženja in verjame, da bo s svojo ekipo Cas medio pripeljala na vrh inovacij in kakovosti.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji