Gordana Kos je nova direktorica oglasnega trženja v Cas medii
S 1. aprilom 2024 je v vlogi direktorice oglasnega trženja za dogodke in spletne ter tiskane medije v agenciji za marketing Cas media nastopila Gordana Kos.
Gordana Kos je bila pred tem direktorica prodaje oglasnega prostora v medijski založniški hiši Adria Media Ljubljana, kjer je vodila večje prodajne projekte. Še prej je svoje znanje in veščine krepila v medijski skupini Styria Media Group kot direktorica prodaje in marketinga.
Gordana Kos, ki je diplomirala iz trženja na ljubljanski Ekonomski fakulteti Univerze in ima dolgoletne izkušnje z delom v medijih, združuje strateško razmišljanje z inovativnim pristopom k oglaševanju. V novi vlogi v agenciji Cas media se osredotoča na razvoj digitalnih strategij, izboljšanje komunikacije med prodajnimi in uredniškimi oddelki ter krepitev odnosov s partnerji. Kot zatrjuje, je pripravljena na izzive nove dobe medijskega trženja in verjame, da bo s svojo ekipo Cas medio pripeljala na vrh inovacij in kakovosti.