Httpoolovi strokovnjaki so prvi na svetu z diplomo TikTok Akademije
Httpoolovi strokovnjaki so uspešno opravili prvo pilotno izobraževanje na TikTok Akademiji.
Akademijo so ustanovili na Poljskem, namenjena pa je izbranim marketinškim partnerjem in agencijam, z namenom, da jim preko spletnih izobraževanj omogoči vpogled v platformo in deli dobre oglaševalske prakse.
»Ponosni smo, da smo ob TikToku, ko se hitro razvija v eno od najbolj priljubljenih platform. Httpool je prvi partner, ki se je udeležil TikTok Akademije, in tako s pomočjo ekskluzivnih vpogledov in usposabljanja krepimo znanja naših strokovnjakov. S tem omogočamo dodatno podporo oglaševalcem pri njihovem ustvarjanju na TikToku in s tem tudi pri doseganju poslovnih rezultatov,« pravi Aljoša Jenko, izvršni direktor Httpoola. Nad tem, da so prvi partner, ki je sodeloval na akademiji TikTok, je navdušen tudi Jure Banič, direktor Httpoola v Sloveniji, ki pravi, da so tako resnično v koraku z razvojem platforme in imajo dostop do najnovejših znanj, ki jih z veseljem delijo z oglaševalci v Sloveniji.
Postanite strokovnjak za TikTok
Cilj programa je udeležencem zagotoviti znanje in sposobnosti, da se razvijejo v strokovnjake za TikTok. Med srečanji bodo imeli priložnost izvedeti, kako pripraviti oglaševalsko akcijo na TikToku in kako kar najbolje izkoristiti samo platformo. Program zagotavlja izčrpno znanje, ki ga neposredno posreduje ekipa TikToka in pokriva različna področja platforme, vključno z varnostjo, najboljšimi kreativnimi praksami, pregledom izdelkov in uporabo, pa tudi študijami primerov in pregledom oglasov. »TikTok Akademija, ki se bo uradno začela poleti, postavlja partnerje v središče in tako ne zagotavlja le strokovnih delavnic, temveč tudi prilagojen pristop, s katerim oglaševalce izobrazi v strokovnjake za TikTok,« je izobraževanje opisala Sylwia Chada, generalna direktorica TikToka za Poljsko in Srednjo Evropo.