Hudomušna poteza, ki je požela veliko odobravanja
Prejšnji teden smo poročali o gesti dobrodošlice, ki jo je na dan selitve sedeža OTP Banke v Ljubljano zanje pripravila NLB, zdaj pa smo se pri njenih ustvarjalci pozanimali še o ozadju kreativne ideje.
Tina Guček
Katja Butala, vodja projekta v NLB, je ob tem povedala, da so se odločili, da bodo »konkurenta« v Ljubljani pozdravili na lahkoten in nekoliko hudomušen način, ki ni značilen za tradicionalne panoge, kot je bančništvo. »Odzivi so bili zelo pozitivni in to tako med mimoidočimi, ki so si z velikim zanimanjem ogledovali bankomat dobrodošlice, kot tudi med strokovno javnostjo. Glede na pozitivne odzive ocenjujemo, da slovenski oglaševalski prostor potrebuje tovrstne poteze, saj vnašajo dodatno dinamiko in se odmikajo od klasičnih korporativnih zgodb.«
»Oglasi, ki niso oglasi«
Idejo o bankomatu, ki je videti kot tipski bankomat NLB Banke, vendar so na njem zaposleni iz OTP Banke namesto gotovine lahko dvignili »NLB dobrodošlice« v obliki sporočil dobrodošlice, so v NLB zasnovali v sodelovanju z agencijo Internavti, kjer pravijo, da so veseli vsakega izziva, ki jim omogoča snovanje »oglasov, ki niso oglasi«. »So projekti, pri katerih imaš že med ustvarjanjem občutek, da bodo nekaj posebnega, in Bankomat dobrodošlice je bil eden od njih. Zato smo pozitivne odzive po eni strani pričakovali, smo jih pa seveda zelo veseli,« sta za MM povedala Urša Pučko, direktorica agencije, in kreativni direktor Blaž Kocjančič.
Tabu tema ali primer dobre prakse?
Da je bila poteza uspešna, kaže tudi velik odziv na družbenih omrežjih – na NLB namreč pravijo, da sta bila doseg in vpletenost organskih objav precej nadpovprečna. Po mnenju Urše Pučko in Blaža Kocjančiča komentarji na spletu kažejo, »da je v komunikaciji poseganje ene znamke v sfero druge pri nas še vedno tabu tema, ki pa ga je v našem primeru večina sprejela kot (nov) primer dobre prakse in primerjala s podobno tovrstno komunikacijo v tujini. Obenem pa je bilo za pozitivne reakcije ključno to, da gre za iskreno, dobronamerno dobrodošlico, ki so jo ljudje začutili in kot tako prepoznali. Lahko rečemo, da se je pogum naročnika, ena od tistih sestavin v komunikaciji, ki znamko pomaga narediti drugačno in opazno in ki je v našem prostoru kronično primanjkuje, tudi tokrat obrestoval,« še povesta.
Med pohvalami na družbenih omrežjih smo opazili tudi druge pohvale s strani bančne panoge – Branko Golomboš iz Delavske hranilnice je na primer zapisal: »Takšne poteze manjkajo v slovenskem prostoru, pobalinska in navihana, vendar lepa in prisrčna. Zelo kreativna. Čestitke vsem za to potezo.« Nataša Mohorčič-Zobec, nekdanja glavna finančna direktorica SKB, pa je potezo prav tako opisala kot domiselno.