Ikein katalog kot podkast
Ikea se je morda odpovedala ikoničnemu tiskanemu katalogu, bo pa zato svojo ponudbo predstavljala zvočno.
Na začetku decembra lani smo poročali, da je švedski trgovec s pohištvom Ikea tiskani katalog nehal izdajati po 70 letih z obrazložitvijo, da je »bralstvo« tiskanih katalogov v upadanju, pandemija pa je po navedbah družbe pospešila digitalizacijo družbe.
V sodelovanju z agencijsko mrežo Ogilvy je nastalo 13 epizod (v skupni dolžini štirih ur) predstavitev Ikeinih izdelkov v zvočni obliki. Epizode imajo naslove, kot so »Kako se zabavati in opraviti delo« in »Kako imeti rad svojo dnevno sobo in jedilnico«. Številni so, nepresenetljivo, izkušnjo opredelili tudi kot virtualno sproščanje ali ASMR.
Epizode med drugim najdete na Ikeini spletni strani, Spotifyju in YouTubu.