Ikone
Aktualno

Ikone ne potrebujejo logotipa

Britanski trgovec Tesco je v sodelovanju z agencijo BBH London zasnoval kampanjo »Ikone« (»Icons«). V njej so svoj logotip zamenjali s hrano.

Pri tem niso uporabili katerih koli živil, ampak so na panoje zunanjega oglaševanja postavili živila, katerih prva črka sestavlja besedo TESCO, torej »tangerine« (mandarina), »egg« (jajce), »strawberry« (jagoda), »croissant« (rogljič) in »olive« (oliva). »V oglaševanju sicer velja pravilo, da je logotip 'svet', a prepričani smo, da je blagovna znamka Tesco tako močna, da bodo mimoidoči takoj prepoznali, kaj oglas oglašuje. Zdi se nam, da smo s kampanjo prikazali samozavesten in drzen duh znamke, hkrati pa ustvarili nekaj res zanimivega in edinstvenega,« so ob tem dejali v agenciji.

Za fotografije hrane je poskrbel priznani fotograf Will Cooper, v Tescu pa so ob tem dejali, da so z njimi želeli opozoriti na to, da kakovosti hrane, ki jo ponujajo na svojih policah, namenjajo ogromno pozornosti. »Želeli smo kampanjo, ki bo predstavljala kakovost naših izdelkov na pameten in estetski način, in všeč nam je končni rezultat. Upam, da se bodo ljudje zabavali z ugibanjem črk na plakatih in na njih morda celo našli navdih za svoj naslednji obrok,« je povedal Murray Bisschop, predstavnik Tesca.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji