»Instatrend«, ki je navdušil tudi blagovne znamke
Igralka Reese Witherspoon je s svojo šaljivo objavo na Instagramu sprožila trend, ki so mu sprva sledili njeni igralski kolegi, zdaj pa tudi čedalje več blagovnih znamk – med njimi Budweiser, Netflix, Reebok in KitKat.
Witherspoonova je pred kratkim objavila kolaž svojih fotografij, ki prikazujejo njeno počutje iz meseca v mesec, nanašajo pa se na leto 2020 – od optimističnega januarja preko depresivnega maja do avgusta, ko je videti že povsem obupana. Tako imenovani #2020Challenge (#izziv2020) se ne nanaša le na korono, ampak tudi na rasno diskriminacijo, gospodarsko stanje in politično situacijo v ZDA. Na izziv so se odzvala tudi številna podjetja, med katerimi je vsako prispevalo svoj kolaž. Večina se nas verjetno strinja z mnenjem blagovne znamke KitKat, kjer pravijo, da je po osmih mesecih morda že čas, da nam leto 2020 privošči premor od vsega, kar smo letos že doživeli.