Intesa Sanpaolo Bank prva slovenska banka na TikToku
V Intesi Sanpaolo Bank se zavedajo, kako pomembna je generacija Z, zato je s pomočjo agencije Watt postala prva slovenska banka na TikToku.
Intesa Sanpaolo Bank je spomladi organizirala hackathon za mlade, katerega namen je bil spoznavanje navad mladih, vpogled v njihova mnenja o bankah kot institucijah in kaj si od nje želijo oziroma pričakujejo.
»Banke so dolgočasne!«
Ključna ugotovitev je bila, da mladi vidijo banke kot dolgočasne institucije, po drugi strani pa si želijo, da bi bile njihov zanesljiv partner v življenju. Generacija Z se zaveda, da jim manjka znanja o financah, za to pa »krivijo« dejstvo, da nimajo dostopa do ustreznih informacij. O finančnih temah si želijo izobraževati na zabaven in interaktiven način, prilagojen njim.
Vse te informacije so prispevale k odločitvi, da mora banka, če želi ustrezno nagovoriti to ciljno skupino, ustvariti svoj profil na TikToku. To so tudi storili, in sicer v sodelovanju z agencijo Watt, in tako postali prva slovenska banka na TikToku. »Verjamemo, da bomo na ta način mladim uspeli približati svet financ na način, ki jim je blizu, in to tam, kjer se najraje zadržujejo,« so komentirali v banki.