z
Aktualno

Intesa Sanpaolo Bank prva slovenska banka na TikToku

V Intesi Sanpaolo Bank se zavedajo, kako pomembna je generacija Z, zato je s pomočjo agencije Watt postala prva slovenska banka na TikToku.

Intesa Sanpaolo Bank je spomladi organizirala hackathon za mlade, katerega namen je bil spoznavanje navad mladih, vpogled v njihova mnenja o bankah kot institucijah in kaj si od nje želijo oziroma pričakujejo.

»Banke so dolgočasne!«

Ključna ugotovitev je bila, da mladi vidijo banke kot dolgočasne institucije, po drugi strani pa si želijo, da bi bile njihov zanesljiv partner v življenju. Generacija Z se zaveda, da jim manjka znanja o financah, za to pa »krivijo« dejstvo, da nimajo dostopa do ustreznih informacij. O finančnih temah si želijo izobraževati na zabaven in interaktiven način, prilagojen njim.

Vse te informacije so prispevale k odločitvi, da mora banka, če želi ustrezno nagovoriti to ciljno skupino, ustvariti svoj profil na TikToku. To so tudi storili, in sicer v sodelovanju z agencijo Watt, in tako postali prva slovenska banka na TikToku. »Verjamemo, da bomo na ta način mladim uspeli približati svet financ na način, ki jim je blizu, in to tam, kjer se najraje zadržujejo,« so komentirali v banki.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji