iPROM s tehnologijo natančnejšega ciljanja
iPROM z nadgradnjo tehnologije iPROM Cloud predstavlja novo generacijo semantičnega ciljanja, ki temelji na globokem učenju.
iPROM je svojo tehnologijo iPROM Cloud nadgradil z naprednim algoritmom za semantično ciljanje, zasnovanim za učinkovitejše iskanje stičnih točk med vsebino spletnih strani in vsebino oglasov. Poudarjajo, da nova generacija semantičnega ciljanja z uporabo umetne inteligence oglaševalcem omogoča boljše povezovanje vsebine oglasnih sporočil z vsebino digitalnih medijev, zagotavlja višjo raven relevantnosti in varnosti blagovne znamke ter izboljšanje rezultatov oglaševalskih akcij.
»S semantičnim ciljanjem uporabimo poglobljeno razumevanje vsebine spletnih strani, ki smo ga pridobili s tehnologijo obdelave naravnega jezika in globokim učenjem, za učinkovitejše umeščanje oglasov ob sorodne vsebine v mediju. Oglasi tako postanejo del vsebine, so naravnejši, zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo in tako boljše odzive pri uporabnikih. Hkrati pa algoritem semantičnega ciljanja prepozna potencialno škodljivo vsebino, jo izloči iz ciljanja in s tem varuje ugled blagovne znamke,« pojasnjuje Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs v iPROM-u.