krneki
Aktualno

iPROM skladen s smernicami evropskega industrijskega standarda TCF 2.0

Digitalna agencija iPROM po novem deluje v skladu z novim standardom Ogrodje za transparentnost in soglasje 2.0 (Transparency and Consent Framework 2.0 ali TCF 2.0)

Standard TCF 2.0, ki ga je s partnerji razvil evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe), ureja pridobivanje in obdelavo podatkov v digitalnem marketingu v skladu z aktualnimi uredbami. Zasnovan je, da medijem, agencijam, oglaševalcem in ponudnikom tehnoloških rešitev pomaga pri zagotavljanju skladnosti s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Uredbo o e-zasebnosti (ePrivacy) pri obdelavi osebnih podatkov, dostopu in/ali shranjevanju informacij preko piškotkov ali pri drugih oblikah zajema podatkov.

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, pravi, da je iPROM-ova vloga pomagati založnikom in blagovnim znamkam okrepiti zaupanje spletnih uporabnikov in potrošnikov ter se osredotočiti na varovanje njihove zasebnosti. »Pravna skladnost, etičnost uporabe podatkov ter zagotavljanje transparentnosti in izbire pri zajemu podatkov za namene digitalnega oglaševanja postajajo vse pomembnejši. Posodobitev industrijskega standarda TCF 2.0 s strani združenja IAB Europe je ključna za dosego tega cilja. V iPROM-u smo zato izredno ponosni, da smo uspešno prestali preverjanje skladnosti z novimi smernicami,« je povedal Lepen.

Novi standard je prvenstveno usmerjen na založnike, ki uporabljajo platforme za prikazovanje oglasov ali sodelujejo z različnimi tretjimi (zunanjimi) partnerji. Znotraj teh razmerij ureja procese, kjer prihaja do posredovanja podatkov o obiskovalcih spletnega mesta oziroma kjer potekajo zakupi oglasnega prostora na podlagi uporabniških podatkov.

V iPROM-u poudarjajo, da novi standard za uporabnike pomeni večji pregled nad zunanjimi partnerji, s katerimi založniki sodelujejo, kot tudi nadzor nad tem, kateri podatki so posredovani in kako se lahko obdelujejo. »Prav tako jim bo novi standard ponudil možnost, da odobrijo ali zavrnejo soglasje za obdelavo različnih vrst podatkov ter jim zagotovil boljši pregled nad tem, kdo in na kakšen način potencialno obdeluje oziroma uporablja njihove podatke. S tem se bo v Evropi okrepil nadzor nad tem, kateri podatki se lahko obdelajo za potrebe oglaševanja v digitalnih medijih,« poudarjajo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji