luksuzni led
Aktualno

Iz revije SaMMozavestno: To ni led, to je luksuzni led

V teh vročih dneh ste gotovo kdaj popili pijačo, ohlajeno z ledom. Pri tem verjetno niste razmišljali, da obstajajo tudi ledene kocke, ki so nekaj posebnega, celo »luksuznega«.

Martin Božič, Jure Volčanžek in Luka Marolt so trije prijatelji, ustanovitelji podjetja Arctic Luxury Ice. Gre za podjetje, ki izdeluje kristalno čist led, ki se topi počasneje kot običajen led in omogoča večji užitek ob pitju pijač.

Svojo zgodbo so začeli pisati, ko so pri analizi slovenskega trga opazili vrzel v ponudbi in se odločili narediti korak naprej. »Danes je postrežba pijač postala umetnost. Naš cilj je bil ponuditi slovenskim gostincem in drugim ljudem izdelek, ki bi dvignil vizualno doživetje pitja in ohranil kakovost pijače skozi celoten proces konzumacije, tako da bi ostala dobro ohlajena, a manj razredčena,« na začetku pogovora pojasni Luka Marolt.

Inovativno zasnovanega »luksuznega ledu« ne izdelujejo iz običajne pitne vode iz vodovodnega omrežja, temveč je ustvarjen iz visokokakovostne vode, ki izvira iz srca Kamniško-Savinjskih Alp, znanih po svojem vulkanskem izvoru. »Takšna voda je izjemno kakovostna, saj se vulkanska kamnina slabo topi, kar posledično pomeni, da je voda zelo čista in vsebuje zelo malo nečistoč,« pojasni sogovornik.

led1

Od kock do krogel

Končni izdelek so ledene kocke, ki so rezultat ročnega dela, saj vsako kocko ročno odrežejo iz 150-kilogramskega bloka ledu. Pri izdelavi ledenih kock se lahko popolnoma prilagodijo željam stranke in izdelajo kocke različnih dimenzij – največje so velike kar 95 x 35 x 30 centimetrov. V svoji ponudbi imajo tudi drobljen led, sfere oziroma krogle s premerom 6 centimetrov ter led z raznimi dodatki, kot so začimbe, sadje ali cvetovi. Poleg tega lahko zamrznejo tudi steklenice, napisne tablice in še marsikaj. Možnosti so, kot pravijo, praktično neomejene.

»Pri izbiri kocke je ključna prilagoditev dimenziji kozarca in količini tekočine, ki jo ta vsebuje. Naša prednost je v tem, da se individualno posvetimo vsaki stranki in poiščemo optimalno dimenzijo ledu, ki bo ustrezala njihovim potrebam in željam. Tako zagotovimo, da je izkušnja pitja popolnoma prilagojena njihovim preferencam. Samo obliko kozarca pa določi miksolog, ki pripravi seznam koktajlov, ki bodo v določenem lokalu na voljo,« pojasni Luka Marolt.

V svoji ponudbi imajo tudi personalizacijo ledenih kock, pri čemer ponujajo izdelavo ali prilagoditev obstoječega logotipa ali želene grafike stranke. Nato izdelajo žig, ki ga stranka lahko uporabi za odtis na vsako kocko ledu.

led2

Dobavljajo restavracijam in lokalom višjega cenovnega razreda

 Njihove stranke so predvsem restavracije in lokali višje cenovne stopnje, med katerimi je velika večina restavracij z Michelinovimi zvezdicami, ter koktajl bari, saj pravijo, da Arctic Luxury Ice povzdigne njihove storitve, pa tudi izkušnjo še tako zahtevnih gostov, na dovršeno, estetsko in luksuzno raven.

»Sodelujemo z velikim številom podjetij, med katerimi lahko omenim Bistro Georgie, Gostilno Repovž, Vinoteko Movia, Antica Prohibition, Kolibri in Restavracijo JAZ by Ana Roš. Sodelujemo tudi s proizvajalci pijač in smo prisotni na številnih dogodkih po Sloveniji, bodisi manjših ali večjih. Nekatere stranke naročijo led tudi za domačo uporabo, nekatere za slikanje pijač, poleg tega je naš led na voljo tudi v nekaterih trgovinah po Sloveniji, kupite pa ga lahko tudi v poslovalnicah DRINX,« našteje.

Sodelovali so tudi že s kupci iz tujine in ravno v tem času se dogovarjajo za večje količine z našimi severnimi sosedi.

Več denarja, več »muzike«

Pri svojem delovanju opažajo, da se je med Slovenci v zadnjih letih precej spremenila miselnost in da so za izdelek z dodano vrednostjo bolj kakor včasih pripravljen odšteti nekaj več denarja. »To smo opazili vsaj pri prodaji našega izdelka. Vedno več ljudi je pripravljenih plačati kakšen evro več za izdelke, ki so resnično kakovostni, in posledično uživati v prvovrstnih izkušnjah. Prav tako opažamo, da narašča priljubljenost koktajlov, zaradi česar se gostinci vse pogosteje odločajo za njihovo vključitev v svojo ponudbo. To pa seveda tudi povečuje povpraševanje po naših izdelkih,« izvemo.

Ker so, kot pravijo, njihovi izdelki resnično kakovostni, dodajajo, da zanje velja star slovenski pregovor, ki pravi, da se »dobro blago samo hvali«. Za svojo promocijo namreč ne potrebujejo oglasov in se večinoma zanašajo na svojo spletno stran in profil na Instagramu. »V največji meri se beseda o naši blagovni znamki širi predvsem od ust do ust, ko zadovoljne stranke delijo svoje izkušnje z drugimi,« sklenejo.

led3

»Led je nepogrešljiv spremljevalec vseh kreacij v kozarcu, kot so aperitivi, koktajli, brezalkoholne in alkoholne pijače. Narediti led ni znanost, vsakdo ga lahko naredi. Potrebuje le vodo, model in skrinjo. Pa je res tako preprosto? Ste pomislili, da ima izbor vode velik vpliv na okus, redčenje in topnost ledu v pijačah?« pravijo v podjetju Arctic Luxury Ice.

Članek lahko v celoti preberete v prilogi SaMMozavestno, ki jo lahko prelistate tu

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji