zz
Aktualno

Je kolesarstvo nova oglaševalska oaza?

Danes praznujemo svetovni dan kolesarjenja, športa, ki navdušuje tudi mnoge Slovence. S popularizacijo kolesarstva med splošno populacijo in izjemnimi uspehi slovenskih kolesarjev, se oglaševalcem na tem področju odpirajo mnoge priložnosti. 

Po podatkih raziskave in ankete, ki jo je izvedla italijanska Banca Ifis je dirka Giro d'Italia leta 2023 ustvarila 2 milijardi evrov neposrednih in posrednih prihodkov. Od tega je 605 milijonov evrov prihodkov izhajalo iz neposrednega učinka, ki so ga v treh tednih dirke ustvarili gledalci, ki so obiskali Corso roso. Nadaljnjih 15 milijonov evrov so v treh tednih dirke porabili organizatorji dirke RCS Sport, sponzorji in ekipe. 

Pri Banka Ifis menijo, da Giro d'Italia ustvarja tudi odložene gospodarske koristi v višini 1,4 milijarde evrov, ki temeljijo na izračunu turistične porabe tistih, ki se vrnejo ali potujejo v Italijo v 18 mesecih po ogledu dirke Giro d'Italia. Nadaljnjih 15 milijonov evrov je bilo ustvarjenih z naložbami v infrastrukturo za organizacijo dirke.

Milan Eržen, vodja kolesarske ekipe Bahrain Victorious, pravi, da je pri nagovarjanju potencialnih sponzorjev predvsem pomembno, da jih prepričaš v zgodbo, ki bo podjetju, ki se bo naši ekipi pridružil kot partner, prinesla prepoznavnost, povečanje prodaje oziroma druge cilje, ki jih zasledujejo. Povečini so podjetja s katerimi sodelujejo čustveno navezana na šport. 

S kom sodelujejo slovenski kolesarski asi?

Matej Mohorič v oglasu za Union Radler 0.0 Isotonic

zz

Primož Roglič v oglasu za novo KBM

zz

Tadej Pogačar v oglasu za Jano

zz

Matej Mohorič v oglasu za Mercator

zz

Tadej Pogačar v oglasu za Tuš

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji