zz
Aktualno

Je kolesarstvo nova oglaševalska oaza?

Danes praznujemo svetovni dan kolesarjenja, športa, ki navdušuje tudi mnoge Slovence. S popularizacijo kolesarstva med splošno populacijo in izjemnimi uspehi slovenskih kolesarjev, se oglaševalcem na tem področju odpirajo mnoge priložnosti. 

Po podatkih raziskave in ankete, ki jo je izvedla italijanska Banca Ifis je dirka Giro d'Italia leta 2023 ustvarila 2 milijardi evrov neposrednih in posrednih prihodkov. Od tega je 605 milijonov evrov prihodkov izhajalo iz neposrednega učinka, ki so ga v treh tednih dirke ustvarili gledalci, ki so obiskali Corso roso. Nadaljnjih 15 milijonov evrov so v treh tednih dirke porabili organizatorji dirke RCS Sport, sponzorji in ekipe. 

Pri Banka Ifis menijo, da Giro d'Italia ustvarja tudi odložene gospodarske koristi v višini 1,4 milijarde evrov, ki temeljijo na izračunu turistične porabe tistih, ki se vrnejo ali potujejo v Italijo v 18 mesecih po ogledu dirke Giro d'Italia. Nadaljnjih 15 milijonov evrov je bilo ustvarjenih z naložbami v infrastrukturo za organizacijo dirke.

Milan Eržen, vodja kolesarske ekipe Bahrain Victorious, pravi, da je pri nagovarjanju potencialnih sponzorjev predvsem pomembno, da jih prepričaš v zgodbo, ki bo podjetju, ki se bo naši ekipi pridružil kot partner, prinesla prepoznavnost, povečanje prodaje oziroma druge cilje, ki jih zasledujejo. Povečini so podjetja s katerimi sodelujejo čustveno navezana na šport. 

S kom sodelujejo slovenski kolesarski asi?

Matej Mohorič v oglasu za Union Radler 0.0 Isotonic

zz

Primož Roglič v oglasu za novo KBM

zz

Tadej Pogačar v oglasu za Jano

zz

Matej Mohorič v oglasu za Mercator

zz

Tadej Pogačar v oglasu za Tuš

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji