525
Aktualno

Juhu, novi MM je tu!

Izšla je nova številka Marketing magazina, ki je tudi tokrat polna navdihujočih zgodb. V osrednjem intervjuju predstavljamo Daniela Fazlića, direktorja digitalnega razvoja v medijski družbi Bloomberg Adria.

Ali ste tudi vi prepričani, da umetna inteligenca ne bo zgolj spremenila, temveč celo »razbila« medijski trg (s tem pa tudi oglaševalskega)? Če ste (pa tudi, če niste), si preberite osrednji intervju z Danielom Fazlićem, direktorjem digitalnega razvoja v medijski družbi Bloomberg Adria.

525

Sam je velik navdušenec nad novimi tehnološkimi rešitvami – v zadnjem času je to umetna inteligenca –, ki jih tudi uvaja v procese podjetja. Kot meni, je UI največji »disruptor« medijskega trga po razcvetu interneta in prav njeno poznavanje in razumevanje bo največja konkurenčna prednost (tudi medijskih) podjetij.

Pogledali smo tudi v bližnjo prihodnost digitalnega marketinga in napovedi poznavalcev so jasne – umetna inteligenca in avtomatizacija bosta še naprej preoblikovali industrijo, hkrati pa se bo okrepil pritisk na personalizacijo, varovanje podatkov in etično uporabo tehnologij.

Ne prezrite tudi prispevku o tem, kako bo UI vplivala na komuniciranje v podjetjih, čemur se v intervjuju posveti tudi Uroš Bonšek, vodja odnosov z javnostmi v Pro Plusu.

V novi rubriki B2B marketing bomo predstavljali prebojne primere slovenskih podjetij, ki so s pomočjo marketinga začeli dosegati nove ravni uspešnosti. Tokrat izpostavljamo podjetje SIP Šempeter, ki se je iz generalista preoblikovalo v specialista.

V MM pa se vrača tudi naš nekdanji kolumnist Bojan Amon s svojo novo rubriko Ne MMe basat', kjer z značilnim humorjem razkriva absurdne fenomene delovnega vsakdana – za začetek epidemijo sestankov, ki kradejo čas in energijo.

Marketinška krajina se hitro spreminja – ostanite v koraku z njo in poiščite odgovore v novi številki MM.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji