Kaj pričakovati od letošnjega E-commerce Jam?
»Konferenca z bogato zgodovino je letos krajša, a tudi bogatejša,« pravijo organizatorji.
Ceneje.si, del Heureka Group
7. novembra pripravljajo večer, poln priložnosti za povezovanje v sproščenem in živahnem vzdušju. »Prestižna podelitev nagrad spletnim trgovcem, glasba v živo in zabava bodo ustvarili dinamično atmosfero, ki bo kot nalašč za mreženje in navezovanje pomembnih stikov. Čeprav bosta v središču dogajanja podelitev nagrad in druženje, bo tudi poskrbljeno za vedoželjne,« zagotavljajo.
Na dogodku bodo namreč potekala tudi navdihujoča predavanja. Med drugim bo predaval Constantine Gavrykov, strokovnjak za oblikovanje z več kot 20-letnimi izkušnjami, ki je sodeloval z vrhunskimi svetovnimi blagovnimi znamkami, kot so Decathlon, Adidas in Tommy Hilfiger. Njegov vpogled v prihodnost e-trgovine vas bo okrepil, da boste v tej hitro razvijajoči se panogi ostali v ospredju.
Z bolj lokalno zgodbo, ki odlično poveže naša dva trga, pa bo na oder stopil David Osojnik, vodja spletne prodaje v Medexu. S »potopisom« Medexa bo na hitro predstavil zgodovino podjetja in kako so znamko, ki je bila prej osredotočena na retail, v le dveh letih spremenili v zelo dominantega e-commerce igralca. Kot zanimivost: del prodaje, ki ga predstavljajo nakupi preko spleta, jim je namreč uspelo povečati za več kot 300 odstotkov.
Organizatorji poudarjajo, da je resnična vrednost dogodka E-commerce Jam v povezavah, ki jih boste sklenili. »Mreženje je ključnega pomena za uspeh v tej industriji in ta dogodek je zasnovan tako, da združuje prave ljudi. Skratka, gre za nepozaben večer, poln druženja, novih znanj in poznanstev, vstopnina pa je simbolična,« pravijo.
Vstopnice so naprodaj na spletni strani Entrio, trenutno pa poteka tudi posebna promocija Black Friday, v okviru katere je cena vstopnice (s promo kodo: BF20) še za 20 % nižja.
Več o dogodku najdete na uradni spletni strani.