E-commerce Jam
Aktualno

Kaj pričakovati od letošnjega E-commerce Jam?

»Konferenca z bogato zgodovino je letos krajša, a tudi bogatejša,« pravijo organizatorji.

7. novembra pripravljajo večer, poln priložnosti za povezovanje v sproščenem in živahnem vzdušju. »Prestižna podelitev nagrad spletnim trgovcem, glasba v živo in zabava bodo ustvarili dinamično atmosfero, ki bo kot nalašč za mreženje in navezovanje pomembnih stikov. Čeprav bosta v središču dogajanja podelitev nagrad in druženje, bo tudi poskrbljeno za vedoželjne,« zagotavljajo.

Na dogodku bodo namreč potekala tudi navdihujoča predavanja. Med drugim bo predaval Constantine Gavrykov, strokovnjak za oblikovanje z več kot 20-letnimi izkušnjami, ki je sodeloval z vrhunskimi svetovnimi blagovnimi znamkami, kot so Decathlon, Adidas in Tommy Hilfiger. Njegov vpogled v prihodnost e-trgovine vas bo okrepil, da boste v tej hitro razvijajoči se panogi ostali v ospredju.

Constantine Gavrykov

Z bolj lokalno zgodbo, ki odlično poveže naša dva trga, pa bo na oder stopil David Osojnik, vodja spletne prodaje v Medexu. S »potopisom« Medexa bo na hitro predstavil zgodovino podjetja in kako so znamko, ki je bila prej osredotočena na retail, v le dveh letih spremenili v zelo dominantega e-commerce igralca. Kot zanimivost: del prodaje, ki ga predstavljajo nakupi preko spleta, jim je namreč uspelo povečati za več kot 300 odstotkov.

David Osojnik

Organizatorji poudarjajo, da je resnična vrednost dogodka E-commerce Jam v povezavah, ki jih boste sklenili. »Mreženje je ključnega pomena za uspeh v tej industriji in ta dogodek je zasnovan tako, da združuje prave ljudi. Skratka, gre za nepozaben večer, poln druženja, novih znanj in poznanstev, vstopnina pa je simbolična,« pravijo.

e-comm-jam

Vstopnice so naprodaj na spletni strani Entrio, trenutno pa poteka tudi posebna promocija Black Friday, v okviru katere je cena vstopnice (s promo kodo: BF20) še za 20 % nižja.

e-comm-jam2

Več o dogodku najdete na uradni spletni strani.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji