sporto magazin
Aktualno

Kaj prinaša nova številka SPORTO magazina?

Bliža se jubilejni, dvajseti SPORTO, regijska konferenca za vse, ki so jim blizu marketing in sponzorstva v športu. Že pred dogodkom pa vas čaka tudi nova številka SPORTO magazina.

Revija (v digitalni obliki za brezplačen prenos) tudi tokrat prinaša kopico branja in razmišljanja o panogi, ki se bliža koncu dinamičnega leta, polnega izzivov, dogodkov in novih spoznanj. »Za vas smo iz več zornih kotov obdelali nekatere največje dogodke športno polnega leta 2024, od olimpijskih iger do nogometnega evropskega prvenstva, od zmagoslavij naših športnikov do poglobljenih pogovorov s tujimi strokovnjaki,« pravijo ustvarjalci revije, ki razkrivajo nekaj vsebin, ki jih najdete v novem SPORTO magazinu.

sporto magazin

Berete lahko o olimpijskih igrah Pariz 2024 in o tem, kako so marketinško-komunikacijski vidik iger zaznamovali tudi ustvarjalci vsebin ter umeščanje izdelkov v okviru tekmovališč. O tem, kako so se slovenske sponzorske znamke pripravile na letošnji EURO 2024 in aktivirali navijače, so se pozanimali pri Nogometni zvezi Slovenije, Mercatorju in Petrolu kot sponzorjema NZS ter Lidlu, ki je bil prvič uradni sponzor prvenstva.

nogomet3

Pogovarjali so se tudi z gosti na prihajajoči SPORTO konferenci. O pomenu strategije in digitalnih potencialih pri znamčenju športnikov so klepetali s Thomasom van Schaikom, avtorjem knjige The Athlete Brand Book. Misha Sher, vodja za šport, zabavo in kulturo v agenciji EssenceMediacom, je predstavil svoje poglede na spreminjajoča se pravila športnih sponzorstev, ki jih narekujejo družbena omrežja. Pogovarjali so se tudi s »komercialnim hipijem« Richardom Ayersom, ustanoviteljem digitalne agencije Seven League in nekdanjim digitalnim šefom Manchester Cityja, Sharon Fuller, podpredsednico, odgovorno za vsebine in družbena omrežja pri ligi NBA za področje Evrope in Bližnjega vzhoda, ter Sarah O'Connor, vodjo športnega marketinga in sponzorstev v irski agenciji Wilson Hartnell.

Preberite še ...

Zgodbo Billa Duffyja, enega od petih najbolj priznanih agentov v ligi NBA, pogovor s Stephenom Espinozo, zastopnikom glasbenih in športnih zvezdnikov, vse o izzivih treh uveljavljenih ljubljanskih športnih kolektivov, predstavitev športnika, upokojenca in talenta leta, ne zamudite pa tudi nekaterih uveljavljenih rubrik, kot so številke sledilcev najbolj izpostavljenih športnikov in organizacij na družbenih omrežjih in športno-marketinška osebna izkaznica Vanje Černivec, uspešne Štajerke na začasnem delu v San Franciscu, kjer kot podpredsednica ženskega NBA kluba Golden State Valkyries sestavlja ekipo za premierno sezono v najmočnejši košarkarski ligi.

Magazin je na voljo za prenos v digitalni obliki tukaj.

sporto magazin2

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji