zzz
Aktualno

Kako biti srečen? S finskim mojstrskim tečajem.

Finska, ki je že sedem let zapored najsrečnejša država na svetu, je kot prva gostila svoj lastni mojstrski tečaj. Rezultat? Povečanje potovanj, notranja sreča in 165 milijonov evrov.

Oraclovo poročilo o sreči (The Happiness Report) ugotavlja, da je 45 odstotkov ljudi pozabilo, kako se počutijo, ko so resnično srečni. Ker je povpraševanje po sreči večje kot kdaj koli prej, so se pri finski turistični organizaciji Visit Finland odločili, da bodo posredovali. Tako so predstavili mojstrski tečaj sreče, hitri tečaj, v katerem spoznamo življenjski slog najsrečnejšega naroda na svetu. Pravijo, da finsko stanje duha ni skrivnost ali mistično prirojena sposobnost, temveč je veščina, ki se je lahko naučimo.

Suvi Lähde, izvršna kreativna direktorica pri sodelujoči kreativni agenciji SEK, pravi: »Finski življenjski slog je pozitivno nasprotje svetovnega trenda upadanja ravni sreče. Ob prepoznavanju splošne želje po zadovoljstvu se je začela razvijati zamisel o mojstrskem tečaju sreče. Naš cilj je bil pritegniti popotnike, hkrati pa ustvariti pristno, smiselno orodje, s katerim bi lahko vsakdo sprejel finski srečni življenjski slog.«

Presenetljiva rast digitalnih kanalov, pa tudi dejanskih potovanj

Strategija kampanje je temeljila na viralnem potencialu družbenih medijev, ciljnem spletnem oglaševanju in moči odnosov z javnostmi. Da bi zagotovili, da bo sporočilo doseglo globalno občinstvo, so mojstrski tečaj sreče predstavili z večkanalnim pristopom »social first«. Mojstrski tečaj je pritegnil presenetljivo število kandidatov: več kot 150.000 ljudi z vsega sveta je želelo dobiti svoj delček finske sreče.

Digitalni kanali organizacije Visit Finland so po začetku kampanje doživeli hitro rast: število sledilcev na družbenih medijih se je povečalo za 22 odstotkov, obisk spletne strani za 350 odstotkov, število ogledov označb (hashtagov) na platformi TikTok pa je preseglo 9,6 milijona. Eden od glavnih ciljev kampanje je bilo povečanje ozaveščenosti o Finski kot turistični destinaciji. V zadnjem letu se je število prenočitev na Finskem povečalo za 8 odstotkov. 

»Verjeli smo, da bo koncept sreče odmeval po vsem svetu, vendar nas je stopnja navdušenja in zavzetosti, ki smo jo videli, kljub temu presenetila. Kampanja je prejela nagrade SABRE Awards EMEA in Grand One, največjem finskem tekmovanju za digitalni marketing, poleg tega pa se je uvrstila v drugi krog tekmovanja The 2024 One Show v dveh kategorijah. Mojstrski tečaj sreče se je izkazal za našo najuspešnejšo kampanjo doslej,« je povedala Virva Katajala, vodja marketinga pri Visit Finland.

 

 

 

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji