bla
Aktualno

Kako DARS z ljubkimi zapisi opozarja na prehitro vožnjo

Zapisi na elektronskih portalih nad slovenskimi avtocestami so del akcije ob valentinovem, ki bo trajala do petka, 18. februarja 2022.

 

Le malokdo te dni med vožnjo po avtocesti ali med brskanjem po družbenih omrežjih ni opazil zapisov »Nekdo te ima rad. Vozi varno!«, »S tabo je svet lepši. Vozi previdno!« in »Ljubezen nima omejitve. Hitrost vožnje jo ima.« In le malo verjetno je, da vam niso ogreli srca. Zapisi seveda niso naključje. Ob valentinovem so v družbi DARS (interno) zasnovali vrsto predlogov in v ožji izbor uvrstili tri različice zapisa, ki se izmenjujejo v slovenščini in angleščini. Nato so jih predstavili tudi upravi družbe oziroma njenemu predsedniku, ki je idejo o domiselnih zapisih z veseljem podprl, pravi Marjan Koler, vodja službe za komuniciranje v družbi DARS.

bla

»Posredovali smo jih sodelavcem v nadzornih centrih za upravljanje in vodenje avtocestnega prometa, ki so poskrbeli, da se od minule sobote, 12. februarja 2022, v slovenski in angleški različici izpisujejo na posameznih elektronskih portalih nad avtocestami in hitrimi cestami. Naš namen je na prisrčen oziroma ljubezniv način ob valentinovem opozoriti na varno vožnjo,« je povedal Koler. Da gre za pozitiven pristop, po besedah sogovornika kažejo izredno dobri in množični odzivi uporabnic in uporabnikov avtocest in hitrih cest. Zapisi bodo na posameznih portalih objavljeni predvidoma do petka, 18. februarja 2022.

bla

»Načrtujemo, da bomo akcijo ozaveščanja na podoben način ponovili še ob kakšni drugi priložnosti. Podobne zapise na avtocestnih portalih lahko občasno opazimo tudi v nekaterih drugih državah; pogosteje kot v Evropi se jih sicer poslužujejo v ZDA,« je povedal. Za konec je Koler opozoril še, da imajo te začasne oziroma priložnostne vsebine najnižjo prioriteto prikazovanja in se jih prikazuje le za določen čas, praviloma zgolj nekaj dni. »Če nadzornik prometa oceni, da gre za potencialno nevarnost na odseku, kjer je nameščena spremenljiva signalizacija, je vedno prioriteta obveščanje o tej nevarnosti, na primer nesreča ali kakšen drug izredni dogodek, oziroma je prioriteta prometna vsebina, ki nadomesti navedene zapise. Po koncu dogodka pa se znova objavi priložnostna vsebina,« sklene.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji