Kako hitro prilagoditi Facebook oglase brez dodatnih stroškov?
S hitrim prilagajanjem novo nastalim razmeram so bili nedavno soočeni tudi v Medexu, kjer so lahko s pomočjo Get Interactivea obstoječe Facebook in Instagram oglase uspešno razširili tudi na prikazovanje znotraj slovenskih uredniških vsebin.
Get Interactive je v času krize s tehnološkim partnerjem Teads premierno predstavil rešitev t.i. inread social oglaševanja. Z njo slovenskim oglaševalcem omogočajo, da obstoječe oglase na Facebooku in Instagramu prikazujejo v praktično identični obliki tudi znotraj uredniških vsebin slovenskih medijev. Kot glavno prednost razširitve poleg večjega dosega (ki so ga imeli slovenski mediji v času krize v rekordnih številkah) izpostavljajo tudi zaupanje in večjo pozornost bralcev v primerjavi z okoljem družbenih medijev. Poleg tega izpostavljajo tudi hitro prilagoditev oglasov brez dodatnih stroškov. Tudi pri zakupu oglasnega prostora se osredotočajo na učinkovitost, in sicer s cenovnimi modeli, kot sta viewableCPM (strošek na vidne prikaze) ali CPCV (ang. cost-per-completed-view oziroma strošek na dokončani ogled).
»Blagovna znamka je bila v času krize zelo dovzetna za napredne oglaševalske rešitve. Imajo veliko obstoječo skupnost na družbenih omrežjih. Zato smo jim predlagali razširitev oglasa (primera oglasov si lahko ogledate tukaj in tukaj, op. p.), saj na ta način razširijo kampanjo na slovenske medije in tako dosežejo tudi nekoga, ki ni prisoten na družbenih omrežjih,« akcijo, ki so jo izvedli za Medex, pojasnjujejo v agenciji. Izhodišče za sodelovanje je bila tako hitra razširitev dosega z učinkovitom dosegom ciljnih skupin in preprosta nadgradnja obstoječega oglasa ob pogoju, da bi bil oglas zasnovan brez dodatnih stroškov oblikovanja.
»S hitro prilagoditvijo oglasa je bila njihova aktualna ponudba vidna tudi na ostalih medijih v roku parih minut. Poleg tega smo s tovrstnimi oglasi zabeležili podobno učinkovitost kot s Facebook in Instagram oglasi,« so zadovoljni z rezultati.