
Kako je napaka v Delimanovem katalogu postala spletni hit
Delimano Slovenija je s hitrim odzivom napako v svojem katalogu izkoristil za zabavo in marketinško orodje. Nauk zapleta in razpleta? Kdor dela, tudi greši.

Gašper Meden
Znak za fi in aparat za palačinke
27. januarja 2021 je blagovna znamka Delimano (ki jo upravlja Studio Moderna) objavila novi katalog s posodami in kuhinjskimi aparati nevedoč, da je ob aparatu za peko palačink ostal objavljen simpatičen in predvsem iskren pripis »Znak za fi – ne vem kako se ga na kompu naredi«. Fotografija napake je zaokrožila po spletu. Tudi na našem Facebooku. Skratka, nočna mora vsakogar, ki se je kdaj ukvarjal s tiskano izdajo.
Kot je za MM povedala Urška Plavčak, vodja marketinga Studia Moderna Slovenija, ji je že v jutranjih urah od izida objavo posredovala ena od kolegic, ki jo je opazila na družbenih omrežjih. »Kaj naj rečem – motiti se je človeško. Tudi sami nedvomno veste, da se pri tiskanih materialih kdaj pa kdaj zgodi, da kakšno stvar po toliko pregledih enostavno ne vidiš več ali preprosto spregledaš. Prepričana sem, da imamo vsi, ki delamo v marketingu, vsaj kakšno takšno izkušnjo. V tem primeru je dejansko res šlo za napako, komentar je ostal,« se nasmehne Plavčakova.
Hiter odziv s promocijsko kodo
Še bolj kot napaka pa je presenetil odziv nanjo. Delimano Slovenija se je tudi na našo objavo odzval s promocijsko kodo za brezplačno dostavo in sloganom, da se je motiti človeško. Ko so dojeli, do kakšne napake je prišlo, so znotraj ekipe razmišljali o možnih reakcijah. Sogovornica pri tem poudarja, da ko se nekaj takšnega zgodi, časa seveda ne moreš zavrteti nazaj. »Lahko se zgolj opravičiš za napako ali pa situacijo sprejmeš na zabaven način. In jo izkoristiš, da pokažeš identiteto svoje znamke. Odločili smo se za slednje,« je povedala.
Delimano Slovenija se je odzval tudi v objavi na našem Facebooku in ponudil promocijsko kodo
Večje zanimanje za prodajo (ne)srečnega aparata
Ideja za promocijsko kodo je prišla interno s strani sodelavcev oziroma sodelavk. V skupinskem (virtualnem) pogovoru so zbrali ideje in se odločili za finalni odgovor. »V Studio Moderna imamo močno hišno kreativno ekipo, ki je tudi tokrat dokazala, da nas pogled z razdalje lahko pripelje do elegantne rešitve,« je zadovoljna Plavčakova. Odzivi potrošnikov so bili po opažanjih sogovornice predvsem pozitivni, sporočilo so razumeli ter se pošalili in nasmejali na znamkin račun. »Promo koda bo odprta do konca meseca, smo pa že imeli nekaj odziva in prve uporabe. Danes je prvi dan izdaje kataloga, klicev imamo trenutno veliko, med njimi tudi za prodajo aparata za palačinke. Veseli nas predvsem, da so naši potrošniki razumevajoči in pozitivno sprejemajo tudi takšne napake. Za vsako zgodbo stojijo ljudje in kdor dela, tudi greši,« sklene Plavčakova.
»Zatipkala« se je tudi Ikea
Zelo podobno akcijo je ravno te dni izvedla tudi Ikea v Singapurju. Kupci so na vrečkah opazili napačno navedeno povezavo, namesto www.ikea.com.sg je bilo zapisano www.ikea.co.sg. Vrečk s tiskarskim škratom niso odpoklicali, ampak so se spomnili boljše rešitve. Napako so celo poudarili in nadaljevali z njihovo prodajo v trgovinah. Na spletni strani je kupce pričakalo naslednje sporočilo: »Klamby. Limited Unique Aalamak… At IKEA, it’s OK to make a mistake.«