Kako je Pivovarna Union ponudila svoj odgovor na Zoom
Pivovarna Union se je na koronakrizo in začasno prepoved druženja odzvala tako, da je pivoljube zbližala virtualno. Pri tem se je poigrala tudi s svojim imenom in predstavila klepetalnico ReUnion ter jo povezala z dostavo piva.
Gašper Meden
Pandemija in z njo povezani ukrepi omejevanja družabnega življenja so predstavljali in še predstavljajo velik udarec za pivovarje. Pitje piva na »tradicionalnih« lokacijah, kot so lokali, športne prireditve in koncerti, se je ustavilo (in distributerje oziroma ponudnike udarilo še enkrat, ker niso vedeli kam in kako z odvečnimi zalogami). Kot je za MM povedala Ajda Jurkas, vodja blagovne znamke Union, je bila tudi za Pivovarno Union ta ustavitev velik izziv. Dober teden pred »lockdownom« so namreč predstavili prve izdelke z novo podobo (o tem smo obširno pisali v prispevku), ki jo potrošniki zdaj odkrivajo naključno, pred prodajno polico. »Smo pa veseli, ker so odzivi zelo pozitivni, celo nad pričakovanji,« se nasmehne sogovornica. Na nove razmere so se morali v pivovarni hitro prilagoditi. Vse medijske aktivnosti so ustavili, komunikacijo pa preselili izključno na lastna družbena omrežja. »Potrošnikom smo poskušali krajšati čas med samoizolacijo z lahkotnejšo vsebino, brskali smo po zgodovini in opominjali uporabnike, naj ohranjajo stike s svojimi najbližjimi virtualno,« pojasnjuje Jurkasova.
Ko Union začasno postane ReUnion
Projekt Re:Union je tako nastal v času in zaradi izrednih razmer. Takratne aktivnosti so najprej popolnoma ustavili, pripravljene aktivnosti začasno pospravili v predal in začeli na novo. »Pivo povezujemo z druženjem in ko je nastopila samoizolacija, smo vsi malo zastali. Vse, kar smo pripravljali čez zimo, v tistem trenutku ni bilo relevantno. Če se spomnite, je v času samoizolacije kar nekaj svetovnih in domačih blagovnih znamk svoje stališče izrazilo z začasno spremembo logotipa, z namenom spodbuditi ljudi, naj ostanejo doma in ohranijo razdaljo in s tem preprečijo širjenje virusa,« dodaja sogovornica. Ker pa Union stremi k povezovanju in združevanju ljudi oziroma prijateljev, se temu »gibanju« niso pridružili, so pa obrnili stvari na glavo in uporabili nov pomen logotipa. »Ljudje smo vedno bolj začeli pogrešati socialne stike in druženje, zato smo Unionov logotip začasno spremenil v ReUnion.«
Odmik od »zoomanja«
S postavitvijo Unionove video klepetalnice so želeli omogočiti prijateljem dodatno možnost za virtualno druženje, z dodano možnostjo naročila piva na dom. Kot pravijo v pivovarni, ReUnion predstavlja manjši odmik od Zooma in ostalih aplikacij, ki jih v zadnjih tednih uporabljamo za virtualno druženje. Med drugim lahko – digitalno - nazdravimo s pivom in to »ovekovečite« s fotografijo. S prvimi odzivi so po besedah sogovornice zelo zadovoljni. »Klepetalnica je zelo enostavna za uporabo. Še vedno moraš povabiti prijatelje in se dogovoriti za dan, uro in lokacijo, kot smo to počeli prej. Vse kar je drugače je, da se dobiš virtualno. Vsak si mora sam pravočasno ohladiti pivo oziroma za pozabljive imamo v Ljubljani rešitev z Woltom, ki ohlajeno pivo dostavijo v približno pol ure. Pijačo sicer dostavlja tudi naša spletna trgovina Runda Sekunda,« pojasnjuje sogovornica.
Za prijatelje si je treba vzeti čas
»Čas za ReUnion – najprej virtualno, a kmalu upamo, da tudi v živo,« vas pričaka pozdrav na predstavitveni strani. Razmere se končno umirjajo in gostinski lokali so že odprli svoje vrtove, tako da kmalu bo čas tudi za »prava« druženja, kot smo jih poznali pred virusom. A kot poudarja Jurkasova, klepetalnica ostaja in bo še naprej na voljo prijateljem, ki se ne morejo fizično (po)družiti. »Ves čas smo ostali zvesti poslanstvu znamke, da si je potrebno vzeti čas za prijatelje, za ljudi, ki so nam blizu, pa čeprav fizično to ni bilo mogoče. Bo pa kmalu.«