Kako je Policijska uprava Kranj postala uspešnica na družbenih omrežjih
Objave na Facebooku Policijske uprave Kranj so osvojile družbena omrežja. Kot pravijo, gre za sodelovanje tiskovnih predstavnikov, policistov pa tudi naključnih posameznikov, ki prispevajo »material s terena«.
Gašper Meden
Redki so profili na družbenih omrežjih, kjer upravljavcem uspeva sledilce sočasno informirati in zabavati. Eden od takšnih je profil, ki ga ima na Facebooku Policijska uprava Kranj (PUK). Kot lahko opazite iz objav, ji uspeva širšo javnost na nadvse zabaven način obveščati o aktualnem dogajanju in delu policije.
vir: PUK / Facebook
Pomagajo tudi naključni posamezniki, ki pošiljajo »material s terena«
Kot je za MM povedal mag. Bojan Kos, predstavnik za odnose z javnostmi na PUK, profil predstavlja manjši del celostne komunikacijske strukture, ki je v slovenski policiji vzpostavljena za informiranje javnosti. Na državni ravni ta poleg Facebooka obsega še Twitter, Instagram in YouTube. Z družbenimi omrežji je leta 2013 v Policiji začel sektor za odnose z javnostmi na Generalni policijski upravi, na policijskih upravah pa so svoje profile ustvarili leta 2018. »Z njimi upravljamo tiskovni predstavniki, in sicer vsak za svojo policijsko upravo. Pri tem nam pomagajo tudi s sodelavci in včasih naključni posamezniki, ki dajejo na razpolago 'material s terena'. Brez tega ne bi mogli zagotavljati tako pestrega nabora vsebin,« je povedal Kos.
vir: PUK / Facebook
Takšen pristop zahteva veliko truda
Številčnost sledilcev in tudi njihovi odzivi so po besedah sogovornika pokazatelj, da jim je takšen način komunikacije blizu. »Sicer ti z izvirnimi komentarji pod objavami velikokrat nasmejijo tudi nas, pa tudi preko tega se včasih porodi še kakšna nova ideja. V splošnem gre za komuniciranje dogodkov, ki so se dejansko zgodili, samo na nekoliko drugačen, bolj sproščen način in z vključevanjem tudi samih uporabnikov v komuniciranje. Takšen pristop zahteva kar precej truda,« pojasnjuje Kos. Preko profila stremijo k sporočanju vsebine, ki ljudem dajejo varnost in jim ponujajo vpogled v policijski vsakdan. »Včasih jih tudi nasmejimo, ljudje pa nam nasprotno pomagajo, ko na primer iščemo pogrešane osebe, priče, informacije ali ko preiskujemo hujše prekrške, kazniva dejanja in prometne nesreče. Hvaležni smo jim, da nam pomagajo, ko jih potrebujemo.« Ob tem poudarja, da ločujejo sproščene vsebine od resnih, težjih tem. »Pri teh zadnjih na vseh komunikacijskih kanalih ostajamo na visoki ravni uradnega komuniciranja. Glede na odziv uporabnikov je upravljanje strani vredno napora, ki je vložen v ta izdelek,« sklene Kos.