Kdo bo zmagovalec med "EURO oglasi"?
Še eno pomembno moško nogometno tekmovanje, še ena priložnost za ustvarjanje kreativnih oglasov. Katere blagovne znamke so najboljše izkoristile nogometno mrzlico, ki spremlja Euro 2024?
Eva Peserl
Tako kot v nogometu samem, so tudi na področju ustvarjanja inovativnih in privlačnih oglasov zmagovalci in poraženci. Kateri oglasi so dovolj uspešni, da si zaslužijo »sedež na letalu za Nemčijo«, in kateri oglasi bi morali ostati doma?
BBC
BBC je tudi tokrat nadaljeval z dolgoletno navado izdelovanja posebnih oglasov za velike športne dogodke. Za evropsko prvenstvo v nogometu so pripravili fascinantno 3D-animacijo velikanskega avtomata za pinball z motivom EURO 2024. V oglasu spremljamo pinball žogico, ki po avtomatu prečka nemške znamenitosti ter skače med različnimi igralci in ekipami, zaradi katerih bo prvenstvo vredno ogleda. S spremljajočimi komentarji tekem, ki jih podajata Guy Mowbray in Vicki Sparks so pri BBC-ju lepo ujeli vznemirjenje in nepredvidljivost mednarodnega turnirja. Ne samo, da si BBC zasluži sedež na letalu, verjetno si zasluži tudi kapetanski trak.
Adidas
Adidas z nogometnim oglasom, ki opozarja na pritiske, s katerimi se soočajo elitni igralci, ko zastopajo svojo državo, nadaljuje novo pozicioniranje blagovne znamke You Got This. Raziskave kažejo, da imajo igralci trikrat večjo verjetnost, da bodo zgrešili kazenski strel, če igrajo za svojo reprezentanco kot za svoj klub. Z znanimi toni Davida Beckhama kot pripovedovalca, z glasbo skupine Queen in Davida Bowieja Under Pressure ter z množico nogometnih zvezdnikov z vsega sveta (Gianluigi Donnarumma, Giovanni Reyna, Ousmane Dembélé, Pedri, Jude Bellingham in Lionel Messi) ima oglas vse, česar si lahko želite – kakovost, zvezdniško moč in prefinjenost. S tem oglasom si Adidas ni samo prislužil mesta na letalu, ampak naziv zvezde turnirja.
The British Heart Foundation
Dobrodelna organizacija za raziskave srca in ožilja v Združenem kraljestvu je pripravila ganljivo kampanjo z naslovom »Til I Died« (»Dokler nism umrl«), s katero se spominjajo dvanajstih mladih nogometnih navijačev, ki so tragično umrli zaradi bolezni srca. Kampanja temelji na spoznanju, da se mnogi med nami v veliki meri ne zavedajo, kako uničujoče posledice imajo bolezni srca na mlade. Stenske poslikave so hkrati spomenik in močna vizualna izjava, ki poudarja nujno potrebo po večji ozaveščenosti in financiranju raziskav za boj proti boleznim srca med mladimi. Na našem letalu si The British Heart Foundation zasluži vozovnico za prvi razred.
Paddy Power
Družba Paddy Power je z Dannyjem Dyerjem na čelu napovedala, da je Anglija »favorit vseh« na letošnjem turnirju. O humorni kampanji smo v MM-u že pisali, si pa vseeno zasluži mesto na našem letalu za Nemčijo.
WeRoad
Ko je angleški selektor Gareth Southgate objavil ekipo, ki bo odpotovala na evropsko prvenstvo v Nemčijo, sta med igralci manjkala Jack Grealish in James Maddison, ki sodita med najbolj znane angleške igralce. WeRoad se je na novico odzval s kampanjo, s katero vabi nogometaša, naj se raje pridružita njihovi ekipi. Namesto Southgateovi ekipi se lahko pridružita WeRoadovi, s katero lahko potujeta po svetu, spoznata nove prijatelje in se seveda zabavata. No, WeRoadu pa se lahko pridružita tudi na našem letalu, ki je s tem oglasom zapolnil še zadnje sedeže na letalu najboljših oglasov.