bla
Aktualno

»Ko pišemo za radio, pišemo za uho, ne za oči«

Iz predstavitve knjige Mitje Petroviča Povem vam na uho!, ki je izšla pri založbi MM, smo se naučili dvoje. Prvič, ljudem še kako manjka druženja v živo. In drugič, radijski oziroma zvočni oglasi še vedno »vžgejo«. Pa četudi so stari krepko čez desetletje

Avtor knjige in legenda slovenskega oglaševanja Mitja Petrovič se je v pogovoru z Natašo Zanuttini, urednico dnevno aktualnega programa na Valu 202, sprehodil skozi zgodovino svojih radijskih oglasov, kar je povzel v knjigi Povem vam na uho! Gre za sploh prvo knjigo o radijskem oglaševanju v Sloveniji. Petrovič je s sodelavci v kranjski agenciji Pan v devetdesetih letih prejšnjega stoletja izstopal prav po ustvarjanju radijskih oglasov in pogovoru je uspelo ujeti takratni duh časa. »Tu smo se izučili osnov oglaševalske obrti in pet let po prvi nagradi za radijski oglas na SOF-u osvojili priznanje za agencijo leta,« se je spominjal Petrovič. In kot kaže pregled njegove kariere, je vse ostalo zgodovina.

bla

Oglasi združujejo

Slišati oglas je eno, slišati ozadje njegovega nastanka pa je nekaj popolnoma drugega. Tako smo slišali oglase Sporočidba (prvi večji uspeh agencije Pan),  D, Sesalec, Kofetarica, Sex Bomb in številne druge.  »Marsikateri od teh oglasov danes morda ne bi šel 'skozi',« se je nasmehnil Petrovič. In prav nasmehi ozkega kroga obiskovalcev, med njimi številna ugledna imena slovenskega oglaševanja, so jasen znak, da radijski oglasi lahko pritegnejo. Če so dobro narejeni, seveda. Nasmehi pa so se nadaljevali tudi v neformalnem delu, ki je bil jasen pokazatelj, kako je v zadnjih dveh letih ljudem manjkalo druženja. »Tule vam je uspel nekakšen mini SOF,« je bil navdušen Toni Tomašek, direktor agencije Publicis Slovenija.

bla

Uvod h knjigi je napisal Jure Apih

Pod črto smo v MM-u s predstavitvijo zelo zadovoljni, kar vključuje zadovoljstvo nad vrsto za nakup knjige. :) Brez skrbi, ni je še zmanjkalo. Naročite jo lahko na info@marketingmagazin.si.

bla

blaMitja Petrovič z nekdanjima sodelavkama Janjo Poglajen in Tino Cirman Popovič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji