Ko podpis v e-mailu postane oglas
Ekipa AdSigner je razvila spletno storitev, ki omogoča generiranje ciljanih, avtomatiziranih oglaševalskih akcij v podpisu e-mail sporočila.
Pred leti je del ekipe, v vlogi svetovalne agencije, pomagal pri snovanju komunikacijske strategije večjega slovenskega podjetja. Kot snovalci AdSignerja, je bilo treba uskladiti prodajno komunikacijo med oddelki, zaposlene spodbuditi k iskanju novih prodajnih priložnosti, sodelovati pri (dobrih) odnosih s potencialnimi in obstoječimi strankami, predvsem pa konstantno graditi znamko ter izdelek strateško pozicionirati na trgu. Eno od rešitev so prepoznali v »neizkoriščenem potencialu elektronske pošte«. E-mail so nadgradili v spletno storitev in jeseni 2019 so predstavili SAAS (op. Software As A Service), imenovan AdSigner.
Z AdSignerjem v podpis v emailu zaposlenega dodajo oglasno pasico. V podjetju poudarjajo, da je ta pri vsakem uporabniku ali oddelku lahko drugačna in se kadar koli samodejno zamenja z novo. »S tem ne le popestrimo pogosto suhoparno e-mail komunikacijo, ampak vsakega zaposlenega čez noč spremenimo v aktivnega prodajalca, oddelke pa med seboj povežemo v usklajeno komunikacijo,« pojasnjujejo.
V AdSignerja poudarjajo, da je odgovornost za prodajo s strani vseh zaposlenih nujnost v podjetju in ne le »floskula« prodajnih delavnic. »AdSigner pomaga to dejstvo jasno razumeti in ga dejansko spraviti v prakso. Namreč, globalna kriza in delna gospodarska stagnacija še povečala nujnost usmerjanja vseh resursov v ohranjanje stikov s strankami ter v širjenje zavesti o ponudbi podjetja. Komunikacija s strankami je spremenjena. Zato mora biti vsak poslani e-mail dobro premišljen, prodajno učinkovit in usklajen skozi celotno podjetje.«
Več informacij o orodju najdete na povezavi.