hokej
Aktualno

Ko se tradicija poveže z drznostjo in svežino

Hokejski klub SŽ Olimpija v novo sezono vstopa z novim imenom: Olimpija Ljubljana. Poleg tega imajo novega partnerja, poskrbeli pa so tudi za prenovljeno celostno grafično podobo in nekaj sprememb v ekipi.

Anže Ulčar, direktor hokejskega kluba Olimpija Ljubljana, za MM uvodoma pove, da so z vstopom novega strateškega partnerja iskali ime, s katerim se bodo lahko navijači in preostala javnost najbolj poistovetili. »Včasih so najbolj preproste in čiste rešitve najboljše. Olimpija Ljubljana je prav to. Predstavlja ime, ki je tradicija in okolje, iz katerega prihaja. Naši dosedanji partnerji s tem ne bodo za nič prikrajšani, saj smo jim zagotovili bistveno večjo vidnost na vseh komunikacijskih kanalih in preko aktivacij, ki bodo zelo učinkovite,« pravi.

Postati želijo najprepoznavnejša hokejska blagovna znamka v regiji in širše

Kot strateški partner se je klubu pridružil kanadski poslovnež Alexandre Lefebvre, ki v tej zgodbi ne nastopa zgolj kot investitor, temveč se s svojimi izkušnjami in poslovnimi povezavami aktivno vključuje v odločitve in usmeritve organizacije. Njegovo podjetje v Kanadi že dlje časa sodeluje s priznano marketinško agencijo LG2, zato so se po njegovem priporočilu z njimi povezali tudi v HK Olimpija Ljubljana. »Med njihovimi naročniki so priznane športne blagovne znamke, med katerimi lahko omenim Under Armour, Nike in CCM, zaradi česar imajo bogate izkušnje na tem področju. Pri oblikovanju smo želeli tradicijo povezati z drznostjo in svežino, saj bomo to prelomnico komunicirali tudi preko osvežene podobe,« pove Anže Ulčar. Dodaja, da imajo ambicije pogumno nastopiti tudi na tržiščih Avstrije, Italije in Madžarske, kjer se igra mednarodna liga ICE, v kateri nastopajo, in postati najprepoznavnejša hokejska blagovna znamka v regiji in širše.

Alexandre Lefebvre

V novi sezoni se je klubu kot strateški partner pridružil kanadski poslovnež Alexandre Lefebvre, ki je z Ljubljano in Slovenijo povezan preko družine.

Ključna elementa: zmaj in zelena barva

Novo celostno grafično podobo so torej oblikovali v agenciji LG2, predstavniki kluba pa so bili v proces vključeni preko rednih skupinskih in individualnih videoklicev. »To nekoliko neobičajno sodelovanje med kanadsko agencijo in slovenskim hokejskim klubom je obema stranema predstavljalo zelo zanimiv in pozitiven izziv ter novo izkušnjo, a sodobni komunikacijski kanali združujejo ves svet,« povejo v klubu.

Ko so začeli snovati celostno grafično podobo, so si zadali nalogo obnoviti in osvežiti podobo kluba. Pri tem so se osredotočili na podobo zmaja. »Ljubljana je mesto, zgrajeno na mitu, in neločljivo povezano z antično pripovedko o Jazonu in Argonavtih. Zmaj je ključni element in simbol tako mesta kot tudi hokejskega kluba Olimpija. Preoblikovali smo ga tako, da se bolje vtisne v spomin,« pojasnijo.

Zmaja so oblikovali v obliki črke L, kar klub še tesneje povezuje z mestom Ljubljana. Poleg simbola je tudi tipografija zasnovana na legendarni preteklosti in junaškem duhu Ljubljane. Izbiro tipografije opišejo kot klasično, a hkrati moderno in odporno na trende prihodnosti. Velike tiskane črke vizualno navdihujejo z občutkom slave in veličastnosti ter tako močno okrepijo učinek blagovne znamke. 

Ljubljana jih je navdihnila tudi pri izbiri barve. »Zelena barva je globok simbol identitete, vrednot in kulture kluba ter mesta Ljubljane. Barvo smo zavoljo učinkovitosti, zlasti v digitalnih okoljih, nekoliko prilagodili. Dodali smo sekundarno barvo in s tem barvno paleto naredili bolj prilagodljivo, prepoznavno in značilno. Vsi grafični elementi skupaj tvorijo prepoznavno celoto, bodisi na dresih igralcev, široki paleti promocijskih izdelkov in vizualnih elementih v dvorani. Vse to izboljša izkušnjo navijačev in jih še tesneje povezuje s klubom,« so prepričani.

hokej

»Poskrbeli smo, da je nova podoba zasidrana v identiteti mesta Ljubljana. Osnova seveda izhaja iz folklore zmaja in z njim povezane mitologije. Oprli smo se tudi na herojsko preteklost mesta in značaj njegovih prebivalcev, ki so delavni, vztrajni, drzni in ambiciozni,« pravijo v HK Olimpija Ljubljana.

Dogodek, ki bo več kot le športna tekma

V HK Olimpija Ljubljana nase ne bodo opozarjali le z novo podobo, ampak želijo od konkurenčnih klubov izstopati tudi tako, da gradijo lastno močno in prepoznavno zgodbo. »Želimo biti prepoznani kot organizacija z visokim nivojem vrednot in močnim ter drznim značajem. Stremimo k temu, da vse omenjeno prežema vse elemente našega kluba – tako športne kot tudi organizacijske in komunikacijske. Na ta način gradimo trdne temelje in ustvarjamo trajno povezanost s svojimi navijači in širšo skupnostjo,« pravijo.

Poleg ambicioznih tekmovalnih ciljev so si za prihodnost zastavili tudi ambiciozne marketinške cilje. Pri tem želijo predvsem povečati prepoznavnost in všečnost svoje organizacije. V prvem letu želijo za vsaj 20 odstotkov povečati prodajo vstopnic, v prihodnjih sezonah pa želijo obisk kontinuirano povečevati in doseči raven evropsko primerljivih klubov. »To bomo dosegli z večjo prepletenostjo in vpetostjo v lokalno okolje. Ciljno občinstvo želimo razširiti na mlajše starostne strukture in mlade družine. Močno bomo izboljšali izkušnjo na tekmi – ustvarili bomo dogodek, ki bo več kot le športna tekma. S spremljevalnim programom želimo privabiti tudi gledalce, ki ne sodijo med zagrizene hokejske navdušence. Ustvarili bomo vzdušje, v katerem je obisk hokejske tekme družaben dogodek za vso družino in prijetno okolje za srečanje s prijatelji. To bomo dosegli s privlačnim svetlobnim šovom, aktivacijami navijačev med tretjinami in navijaško cono. V njej se bodo obiskovalci lahko preizkusili v različnih aktivnostih in nagradnih igrah. Občasno bomo dogajanje pred tekmo popestrili tudi s koncertom ali didžejem. Pripravljamo tudi kolekcijo oznamčenih izdelkov, ki bodo na voljo v naši trgovini, ki jo bomo odprli pred začetkom sezone,« naštejejo.

hokej dvorana

V projekt se je kot uradna oglaševalska agencija HK Olimpija Ljubljana vključila tudi agencija Gr8, ki skrbi za kreativo in implementacijo nove celostne podobe. Med drugim so poskrbeli za prenovo notranjosti in zunanjosti Hale Tivoli.

 

Članek lahko v celoti preberete v Marketing magazinu julij-avgust 2024, #517-518. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji