kolesarji
Aktualno

Kolesarji so lahko tudi manekeni

Podjetje s.Oliver Slovenija je del kolesarske zgodbe že od leta 2022, zdaj pa se predstavljajo z novo oglaševalsko akcijo, ki so jo z našimi vrhunskimi kolesarji posneli v Švici.

Podjetje s.Oliver Slovenija je uradni pokrovitelj oblačil Kolesarske zveze Slovenije in cestnih reprezentanc, ki zagotavlja kakovostna oblačila za reprezentanco in strokovni štab za vse dogodke, na katerih se predstavljajo. Sodelovanje so zdaj nadgradili z oglaševalsko akcijo, v okviru katere so s Tadejem Pogačarjem, Urško Žigart, Lukom Mezgecem in Matevžem Govekarjem posneli modne fotografije ter jih tako predstavili na povsem drugačen način. »Elegantni in sofisticirani stajlingi so poudarili njihovo vsestranskost, ki na edinstven način združuje svet mode in športa. Naša oblačila ne zagotavljajo le elegantnega videza, temveč tudi udobje, ki je ključno za športnike,« pravijo pri blagovni znamki s.Oliver.

kolesarji2

»Tadej in Luka nosita modno kombinacijo v temno zeleni barvi, ki jo je mogoče kombinirati z lahkotno majico iste barve ali dopolniti s pletenino kamelje rjave barve. Detajl, kot je zadrga na puli ovratniku, spominja na kolesarske drese in tako ustvari sinergijo med našimi asi in modo. Matevž pa s svojo navihanostjo pozira v ležernem stilu, ki združuje prefinjenost s pridihom preprostega, idiličnega podeželskega življenja. Vsak stajling zaokrožijo elegantni usnjeni čevlji s.Oliver. Urška Žigart je tokrat zavzela dominantno vlogo v preprosti črni kombinaciji, ki jo elegantno dopolnjuje dolg plašč iz umetnega krzna,« pripovedujejo pri s.Oliver Slovenija, kjer so zadovoljni, da so se kolesarji v nekoliko drugačnem slogu oblačil počutili več kot odlično.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji