Laško je evropski prvak med pivi
LADbible je britanski digitalni založnik, ki je po vsem svetu znan po ustvarjanju viralnih video posnetkov na različnih platformah. Ob evropskem prvenstvu v nogometu so priredili evropsko prvenstvo piv, v katerem je zmagalo Laško!
Tina Guček
Connor in Matt iz portala LADbible sta se znašla pred verjetno sanjsko nalogo za marsikaterega moškega. Preizkusiti sta morala 24 piv iz 24-ih držav, ki sodelujejo na prvenstvu UEFA EURO 2024. Slovensko Laško se je borilo tako s precej neznanimi blagovnimi znamkami piva, kot tudi z nekaterimi najbolj znanimi – na primer danskim Carlsbergom, nizozemskim Heinekenom, belgijsko Stello Artois, češkim Staropramen in hrvaškim Ožujskim.
Preden sta poskusila Laško, sta povedala, da sta se morala kar precej potruditi, da sta ga sploh dobila, že po prvem požirku pa sta bila navdušena. Celo tako zelo navdušena, da sta dejala, da se redkokdaj zgodi, da bi ju pivo navdušilo že po enem samem požirku, Laškemu pa je to uspelo. Laško se je nato prebilo do finala, kjer se je pomerilo s pivom Lvivske 1715iz Ukrajine, a je bila zmaga prepričljivo na slovenski strani.
»Res sva se namučila, da sva ga dobila, tako da pozivava trgovce – spravite to pivo v svoje trgovine, prodajalo se bo!« sta dejala na koncu posnetka.
Kako pa so vse skupaj komentirali v Pivovarni Laško? »Kdo bi si mislil, da bo Laško pustil pečat v bibliji (t.i. LadBible). Video nam je naredil res vrhunsko promocijo po svetu, čeprav ne gre za plačano objavo! Kljub temu da nas je sama objava presenetila, pa ni presenečenje, da je Laško v njem zmagovalec. Vemo namreč, da varimo res kakovostno pivo. Da so to prepoznali tudi v tujih medijih, še posebej Britanci, ki so znani ljubitelji piva, je še dodatno priznanje, da delamo nekaj prav,« je za MM povedala Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, kjer so se na objavo LadBible že odzvali z objavami na družbenih omrežjih.