Laško
Aktualno

Laško je evropski prvak med pivi

LADbible je britanski digitalni založnik, ki je po vsem svetu znan po ustvarjanju viralnih video posnetkov na različnih platformah. Ob evropskem prvenstvu v nogometu so priredili evropsko prvenstvo piv, v katerem je zmagalo Laško!

Connor in Matt iz portala LADbible sta se znašla pred verjetno sanjsko nalogo za marsikaterega moškega. Preizkusiti sta morala 24 piv iz 24-ih držav, ki sodelujejo na prvenstvu UEFA EURO 2024. Slovensko Laško se je borilo tako s precej neznanimi blagovnimi znamkami piva, kot tudi z nekaterimi najbolj znanimi – na primer danskim Carlsbergom, nizozemskim Heinekenom, belgijsko Stello Artois, češkim Staropramen in hrvaškim Ožujskim.

Preden sta poskusila Laško, sta povedala, da sta se morala kar precej potruditi, da sta ga sploh dobila, že po prvem požirku pa sta bila navdušena. Celo tako zelo navdušena, da sta dejala, da se redkokdaj zgodi, da bi ju pivo navdušilo že po enem samem požirku, Laškemu pa je to uspelo. Laško se je nato prebilo do finala, kjer se je pomerilo s pivom Lvivske 1715iz Ukrajine, a je bila zmaga prepričljivo na slovenski strani.

»Res sva se namučila, da sva ga dobila, tako da pozivava trgovce – spravite to pivo v svoje trgovine, prodajalo se bo!« sta dejala na koncu posnetka.  

Kako pa so vse skupaj komentirali v Pivovarni Laško? »Kdo bi si mislil, da bo Laško pustil pečat v bibliji (t.i. LadBible). Video nam je naredil res vrhunsko promocijo po svetu, čeprav ne gre za plačano objavo! Kljub temu da nas je sama objava presenetila, pa ni presenečenje, da je Laško v njem zmagovalec. Vemo namreč, da varimo res kakovostno pivo. Da so to prepoznali tudi v tujih medijih, še posebej Britanci, ki so znani ljubitelji piva, je še dodatno priznanje, da delamo nekaj prav,« je za MM povedala Maja Mežan, vodja blagovne znamke Laško, kjer so se na objavo LadBible že odzvali z objavami na družbenih omrežjih.

maja mezan

lasko air

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji